Skocz do zawartości

Seadoo Line up 2019


drift_king
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj nad ranem Seadoo ogłosiło nowości na 2019.

 

Niestety w moim odczuciu coś tam nie idzie w dobrą stronę...

Jarają sie tym,ze stworzyli skuter na ryby i dorzucili do sparka jakiś śmieszny głośnik na przód za 700 baksów.

 

A tak liczyłem na superczardżed sparka  ???

 

https://www.sea-doo.com/what-s-new-2019.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiście skuter na ryby trochę dziwne ...  ::)

ale do Sparka nowych dodatków jest sporo: wspomniany głośnik, lusterka, system montażu Linq (to co w większych skuterach), kanapa "comfort", x-package i ski modul , można "sportową" kratę i redany zamówić a nawet metalowe podkładki pod śruby -

widocznie BRP doszło do wniosku że może samo zarabiać zamiast dawać zarobić firmą pokroju Riva, Works etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest najgorzej - dołożyli też uchwyty do montażu dodatkowych akcesoriów w Sparku i GTI i lusterka do Sparka ;)

 

najlepiej też nie,wyraźnie widać,ze mają w dupie userów,liczy sie tylko hajs.

 

Akurat te lusterka,to chyba najlepszy gift w tym roku,110 dolarów do przezycia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skuterem na ryby, to żadna nowość. U nas to jest dziwne, bo w tej dziedzinie jesteśmy 100 lat za murzynami.☺

Otóż to. W Ameryce czy Australii to spory rynek, jest co kroić.

A inne nowinki? Cóż, jest jeszcze nowy wyświetlacz w GTX/RXT, jest plastikowe dno w GTI 130...

Reszta gamy jest na tyle dobra, że uznali brak zmian za zasadny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten plastik to jest naprawdę niezłe gówno.Miałem już okazje naprawiać dno w takim skuterze i większego gówna nie widziałem.

To jest jak plastikowe wiaderko z biedronki.Zresztą w stanach jest o to niezła awantura.

Widze że wszystkie nowe  mają dno z włókna szklanego a nie tego ABSu czyli krok w tył w tyłku sie zapaliło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy piszemy o tym samym materiale - w większych modelach (m.in. nowym ST3) stosują tzw. SMC - bazą jest generalnie laminat poliestrowo-szklany (fiberglass), ale zamiast żelkotu jest tworzywo sztuczne, być może to jest problematyczne.

Natomiast w Sparku, a od roku także w niektórych GTI, stosują tzw. Polytec - tworzywo polietylenowe wzmacniane włóknami szklanymi. Ten materiał lutuje się na gorąco jak zderzaki samochodowe.

Nie wiem, jaki zasięg mają awantury w Stanach, ale w tym roku BRP stosuje te same materiały co w ubiegłym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...