Skocz do zawartości

SEADOO RXP -X 450HP


7motorsport
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hmmm nie wypowiem sie bo szkoda.... klawiatury......

 

kolego widzisz ta kropkę?  ( . ) ona ma 970KM i 3500Nm nie przyglądaj się bo cie zabije momentem obrotowym.... :) tak samo mniej więcej wygląda twój film "obciążeniowy" wymontuj silnik daj na hamownie i wklej wykresy.... jak się nawcinam grochówki i fasolki po bretońsku , gwarantuje tobie ze także zapienię wodę w wannie:)

 

  nie ma testu obliczeniowego... ale są podane doładowania i inne parametry i widać coś więcej niż piane po grochówce......

 

mam nadzieje ze profesjonalnie modyfikacja zrobiona np:

 

na twoim filmie słychać tylko zawór upustowy (blow off)

a na innych twoich filmach widać... ze doładowanie masz na poziomie stale 1.2 a w piku 1.4 ... inni robiąc z tego silnika 450KM maja doładowanie 2.2 bara ...... wiec chylę czoła jak wam się to udało... nie mówiąc o całej reszcie zmian.... żeby miało to 450KM ( paliwo i inne), wedle listy co jest modyfikacja dla takiej mocy....

 

pomijam fakt ze wklejasz dwa posty.... na forum bez dzień dobry.... jeden film przedstawia to co już dobrze znane... a drugi już poruszyłem powyżej....

 

 

ps: nie lam się tylko, napisz coś więcej anie link do yt np. jaka masz wskazania AFR ? przy 9000tys obrotów pod obcieczeniem?.

 

ps2: to ma 350KM

 

ps3:to ma 430KM ( doładowanie 2x takie jak u Ciebie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam krótki opis rxp turbo w wanie ;

Tłoki kute J.e Pistons 9;1

Korbowody Riva Racing

Zmniejszona waga  wału korbowego , balansowego i napędowego kompresora

Wyważony dynamicznie i statycznie

Block Guard

Zawory +1 Riva Racing

Sprężynki zaworowe i talerzyki Riva Racing

Zwiększony kanały dolotowe i wydechowe i sprawdzone na SuperFlow Flowbech

Śruby głowicy i inne ARP

Kolektor wydechowy stalowy castom 3w1

Turbo gt 28 76 r  ar 64

Kolektor dolotowy Castom

Rozwiercona przepustnica

Wtryski 950cm

Pompa paliwa 255

Zawór upustowy hks

Rotax Racing Intercooler

Nakładka na ecm

Śruba napędowa castom skat pod turbo

 

Doładowanie na wodzie 2 bary i obroty do 9000

Prędkośc na wodzie z gps 147 km/h

To opis rxp turbo bez kompresora 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam kiedyś raz spróbowałem na start z moim sąsiadem Jackiem (witcar nalepeczki  ;) ) on ma coś około 350+ i sprzęt jest bardzo odchudzony, lekki kadłub, itd....

 

to mimo iż mój sprzęt uchodzi za bardzo szybki egzemplarz, to jakbym stał w miejscu, ale ja mam sprzęt seryjny więc będzie pływał i pływał, a takie zabawki są raczej liczone na parę, paręnaście godzin

 

wystarczy kupić silnik od riva racing, coś około 30tyś $ i gwarancja jest do momentu bramy firmy.... sprzęt racingowy rządzi się trochę innymi zasadami.... 

 

by niemniej taki projekt 7motorsport robi wrażenie, zwłaszcza że to u nas w PL i ciekawe jak będzie na zawodach, bo tam moc to nie wszystko

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Jeżeli chodzi o pomiar afr to jest na poziomie 12,5 przy 9000 , co do zapłonu to starałem

się aby był bezpieczny podłączając zewnętrzny czujnik spalania stuk owego.

Skuter oczywiście był strojony na wodzie jest to bardzo problematyczne i pracochłonne i kosztowne .

Pomiary prędkości na gps wskazał 147 km/h .

Konsultując się z firmami z USA określimy moc silnika na 450 km.

Najbliższym czasie będziemy stroić i przeprowadzać pomiary mocy na hamowni obciążeniowej.

Co do filmu z pomiarem doładowania 1,2 zdemontowaliśmy kompresor ponieważ blokował turbinę

przy doładowaniu 2 bar ,te rozwiązanie jest fajne gdy chcemy ładować 1,6 bara bo efekt reakcji

i startu jest natychmiastowy przy turbo jest 1 sekundę gorszy .

 

 

P.S

Pozdrawiam naszą Policje wodną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja trochę się orientuje, więc piszę , że to popłynie, i oby to tłoki nie popłyneły i zawody szybko zrobią porządek  ;D

 

co do mocy to 147km/h, to tak będzie odpowiadało około 450KM, gdyż 135km/h odpowiada około 350KM, a powyżej 125km/h każdy kilometr do przodu = dużo, dużo mocy więcej, ze względu niewydolny napęd to dodatkowe 10KM = tylko 1km/h

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wytrzymałości to ma przepływane 20 godz. pełnego ognia

Silnik jest zabezpieczony elektronicznie czyli;

Przegrzaniem silnika .

Zbyt dużym doładowaniem .

Spalaniem stuk owym.

Na pokładzie znajduje się zegar egt (czujnik temperatury spalin)z alarmem dźwiękowym (bardzo głośnym)co pozwala

uniknąć uszkodzenia silnika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7motorsport -> no to teraz , aż się milo czyta:)

 

gratuluje pomysłu, i samo zaparcia... i finansów...

 

fajnie gdybyście mieli seryjnego i nagrali filmik porównujący osiągi  ze startu w biegu równoległym....

 

na pewno będzie imponująca różnica...

 

 

ps: stroicie to na PB 95 czy na 98?  bo shell v power się nie cieszy dobra opinia podnosi mocno temp spalin

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę waszych fotek można zobaczyć tutaj:  http://www.facebook.com/pages/7MOTORSPORT/221608317852870

 

 

fotki ze strojenia:

 

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/301859_456978927649140_183291794_n.jpg

 

tu jest fajniejszy wasz projekt :)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.556560694357629.136483.221608317852870&type=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak piszczy to mamy 920 stopni, a tłoki kute płyną 1100 stopni wiec masz czas na reakcję .

Tak jak już pisałem najważniejsze jest strojenie jeszcze nie słyszałem by ktoś stroił JETKI tylko

kupują gotowe programy i wgrywają lub zamieniał ecm .

Też posiadam programator do ecm zmieniający mapy paliwowe i zapłonowe ale stosuje się

je w konkretnych przypadkach czyli ;

Seryjne RXP

Wymienione  wtryski,sprężynki

Zmieniony kompresor

Zmodyfikowany układ dolotowy lub wydechowy

Przesunięcie odcinki

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm nie wypowiem sie bo szkoda.... klawiatury......

 

kolego widzisz ta kropkę?  ( . ) ona ma 970KM i 3500Nm nie przyglądaj się bo cie zabije momentem obrotowym.... :) tak samo mniej więcej wygląda twój film "obciążeniowy" wymontuj silnik daj na hamownie i wklej wykresy.... jak się nawcinam grochówki i fasolki po bretońsku , gwarantuje tobie ze także zapienię wodę w wannie:)

 

  nie ma testu obliczeniowego... ale są podane doładowania i inne parametry i widać coś więcej niż piane po grochówce......

 

mam nadzieje ze profesjonalnie modyfikacja zrobiona np:

 

na twoim filmie słychać tylko zawór upustowy (blow off)

a na innych twoich filmach widać... ze doładowanie masz na poziomie stale 1.2 a w piku 1.4 ... inni robiąc z tego silnika 450KM maja doładowanie 2.2 bara ...... wiec chylę czoła jak wam się to udało... nie mówiąc o całej reszcie zmian.... żeby miało to 450KM ( paliwo i inne), wedle listy co jest modyfikacja dla takiej mocy....

 

pomijam fakt ze wklejasz dwa posty.... na forum bez dzień dobry.... jeden film przedstawia to co już dobrze znane... a drugi już poruszyłem powyżej....

 

 

ps: nie lam się tylko, napisz coś więcej anie link do yt np. jaka masz wskazania AFR ? przy 9000tys obrotów pod obcieczeniem?.

 

ps2: to ma 350KM

 

ps3:to ma 430KM ( doładowanie 2x takie jak u Ciebie)

 

Johny rzeczywiście Twoje filmy pokazują dużo wiecej niż film kolegi. Jest tam duuuuużo danych technicznych i filmy z hamowni i dane techniczne i tak naprawde to moja kropka ( . ) ma więcej mocy niż Twoja i jest doładowanym big blockiem pracującym na metanolu.

 

Ja pie#$%le nienawiść na polskich forach czasem jest porażająca.

Mnie tam cieszy że ktoś się zajmuje takimi rzeczami w polsce

 

Pozdrawiam i czekam na wyniki z hamowni i testów

A jak już dostroicie i skończe swoją łódke to może jakiś wyścig po zatoce na falach ?????

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mike odstosunkuj się ode mnie....  nie zawiść nie nic ......

 

tylko kolega napisał 450KM i wkleił film ze skuterem w wannie..... i to wszystko....

 

wiec ładnie poprosiłem żartując żeby napisał coś więcej.... po tym jak napisał , ładnie podziękowałem i pogratulowałem...

 

 

wiec czytaj wszystko....

 

np to:

7motorsport -> no to teraz , aż się milo czyta:)

 

gratuluje pomysłu, i samo zaparcia... i finansów...

 

fajnie gdybyście mieli seryjnego i nagrali filmik porównujący osiągi  ze startu w biegu równoległym....

 

na pewno będzie imponująca różnica...

 

 

ps: stroicie to na PB 95 czy na 98?  bo shell v power się nie cieszy dobra opinia podnosi mocno temp spalin

 

ps: a jesli masz jakies alllle  : to napisz ze madnes leci 270km/h i nie poprzyj tego niczym... jak kolega w pierwszym poście .... i był to jego drugi post na forum ....

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz tego tak do siebie. Ja poprostu mówię, że z Twoich filmów tak samo nic nie wynikało jak z filmu kolegi a zrobiłeś afere o kropkę jak nie wiem co.....

A to, że już są dane to doczytałem na początku.

Nadal jednak to co jest napisane nijak się ma do rzetelnych odczytów hamowni ale mam nadzieje, że niedługo je obejrzymy tak jak obiecał kolega 7motorsport

 

Pozdro

Mike

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...