7motorsport Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Witam krótki filmik Rxp i test obciążeniowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 hmmm nie wypowiem sie bo szkoda.... klawiatury...... kolego widzisz ta kropkę? ( . ) ona ma 970KM i 3500Nm nie przyglądaj się bo cie zabije momentem obrotowym.... :) tak samo mniej więcej wygląda twój film "obciążeniowy" wymontuj silnik daj na hamownie i wklej wykresy.... jak się nawcinam grochówki i fasolki po bretońsku , gwarantuje tobie ze także zapienię wodę w wannie:) nie ma testu obliczeniowego... ale są podane doładowania i inne parametry i widać coś więcej niż piane po grochówce...... mam nadzieje ze profesjonalnie modyfikacja zrobiona np: na twoim filmie słychać tylko zawór upustowy (blow off) a na innych twoich filmach widać... ze doładowanie masz na poziomie stale 1.2 a w piku 1.4 ... inni robiąc z tego silnika 450KM maja doładowanie 2.2 bara ...... wiec chylę czoła jak wam się to udało... nie mówiąc o całej reszcie zmian.... żeby miało to 450KM ( paliwo i inne), wedle listy co jest modyfikacja dla takiej mocy.... pomijam fakt ze wklejasz dwa posty.... na forum bez dzień dobry.... jeden film przedstawia to co już dobrze znane... a drugi już poruszyłem powyżej.... ps: nie lam się tylko, napisz coś więcej anie link do yt np. jaka masz wskazania AFR ? przy 9000tys obrotów pod obcieczeniem?. ps2: to ma 350KM ps3:to ma 430KM ( doładowanie 2x takie jak u Ciebie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 ;D to ile mają (..) dwie kropki ? z bicza tego nie zmierzymy ..... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 strach się bać ja nawet na dwie (kropki) nie spoglądam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7motorsport Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Witam krótki opis rxp turbo w wanie ; Tłoki kute J.e Pistons 9;1 Korbowody Riva Racing Zmniejszona waga wału korbowego , balansowego i napędowego kompresora Wyważony dynamicznie i statycznie Block Guard Zawory +1 Riva Racing Sprężynki zaworowe i talerzyki Riva Racing Zwiększony kanały dolotowe i wydechowe i sprawdzone na SuperFlow Flowbech Śruby głowicy i inne ARP Kolektor wydechowy stalowy castom 3w1 Turbo gt 28 76 r ar 64 Kolektor dolotowy Castom Rozwiercona przepustnica Wtryski 950cm Pompa paliwa 255 Zawór upustowy hks Rotax Racing Intercooler Nakładka na ecm Śruba napędowa castom skat pod turbo Doładowanie na wodzie 2 bary i obroty do 9000 Prędkośc na wodzie z gps 147 km/h To opis rxp turbo bez kompresora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 ja tam kiedyś raz spróbowałem na start z moim sąsiadem Jackiem (witcar nalepeczki ;) ) on ma coś około 350+ i sprzęt jest bardzo odchudzony, lekki kadłub, itd.... to mimo iż mój sprzęt uchodzi za bardzo szybki egzemplarz, to jakbym stał w miejscu, ale ja mam sprzęt seryjny więc będzie pływał i pływał, a takie zabawki są raczej liczone na parę, paręnaście godzin wystarczy kupić silnik od riva racing, coś około 30tyś $ i gwarancja jest do momentu bramy firmy.... sprzęt racingowy rządzi się trochę innymi zasadami.... by niemniej taki projekt 7motorsport robi wrażenie, zwłaszcza że to u nas w PL i ciekawe jak będzie na zawodach, bo tam moc to nie wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7motorsport Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Witam ponownie Jeżeli chodzi o pomiar afr to jest na poziomie 12,5 przy 9000 , co do zapłonu to starałem się aby był bezpieczny podłączając zewnętrzny czujnik spalania stuk owego. Skuter oczywiście był strojony na wodzie jest to bardzo problematyczne i pracochłonne i kosztowne . Pomiary prędkości na gps wskazał 147 km/h . Konsultując się z firmami z USA określimy moc silnika na 450 km. Najbliższym czasie będziemy stroić i przeprowadzać pomiary mocy na hamowni obciążeniowej. Co do filmu z pomiarem doładowania 1,2 zdemontowaliśmy kompresor ponieważ blokował turbinę przy doładowaniu 2 bar ,te rozwiązanie jest fajne gdy chcemy ładować 1,6 bara bo efekt reakcji i startu jest natychmiastowy przy turbo jest 1 sekundę gorszy . P.S Pozdrawiam naszą Policje wodną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7motorsport Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Może w zawodach wystartujemy sprzęt posiadamy i to mocny tylko jest jeden problem brak zawodnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 ja trochę się orientuje, więc piszę , że to popłynie, i oby to tłoki nie popłyneły i zawody szybko zrobią porządek ;D co do mocy to 147km/h, to tak będzie odpowiadało około 450KM, gdyż 135km/h odpowiada około 350KM, a powyżej 125km/h każdy kilometr do przodu = dużo, dużo mocy więcej, ze względu niewydolny napęd to dodatkowe 10KM = tylko 1km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7motorsport Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Co do wytrzymałości to ma przepływane 20 godz. pełnego ognia Silnik jest zabezpieczony elektronicznie czyli; Przegrzaniem silnika . Zbyt dużym doładowaniem . Spalaniem stuk owym. Na pokładzie znajduje się zegar egt (czujnik temperatury spalin)z alarmem dźwiękowym (bardzo głośnym)co pozwala uniknąć uszkodzenia silnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 7motorsport -> no to teraz , aż się milo czyta:) gratuluje pomysłu, i samo zaparcia... i finansów... fajnie gdybyście mieli seryjnego i nagrali filmik porównujący osiągi ze startu w biegu równoległym.... na pewno będzie imponująca różnica... ps: stroicie to na PB 95 czy na 98? bo shell v power się nie cieszy dobra opinia podnosi mocno temp spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7motorsport Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Co do paliwa to shell v power ale będziemy stosować e85 w naszych evo 9 sprawdza się imponująco na paliwie 98 wypluł moc 420 hp i 570nm ,a na e85 prawie 460 hp i 670nm przy tym samym doładowaniu i mocno spada egt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 troszkę waszych fotek można zobaczyć tutaj: http://www.facebook.com/pages/7MOTORSPORT/221608317852870 fotki ze strojenia: http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/301859_456978927649140_183291794_n.jpg tu jest fajniejszy wasz projekt :) http://www.facebook.com/media/set/?set=a.556560694357629.136483.221608317852870&type=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 z alarmem dźwiękowym (bardzo głośnym)co pozwala uniknąć uszkodzenia silnika . jak trochę pływacie to już pewnie wiecie, że jak pipcze na max. obrotach to już często po ptokach. W tych silnikach szybkość wzrostu temperatury jest niesamowita .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7motorsport Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Jak piszczy to mamy 920 stopni, a tłoki kute płyną 1100 stopni wiec masz czas na reakcję . Tak jak już pisałem najważniejsze jest strojenie jeszcze nie słyszałem by ktoś stroił JETKI tylko kupują gotowe programy i wgrywają lub zamieniał ecm . Też posiadam programator do ecm zmieniający mapy paliwowe i zapłonowe ale stosuje się je w konkretnych przypadkach czyli ; Seryjne RXP Wymienione wtryski,sprężynki Zmieniony kompresor Zmodyfikowany układ dolotowy lub wydechowy Przesunięcie odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7motorsport Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 My jak z nielicznych stroimy Jetki wprowadzamy na nasz rynek polski produkt Ecumaster EMU nie jest to motec, ale dobrze sobie radzi w sprzęcie wodnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 hmmm nie wypowiem sie bo szkoda.... klawiatury...... kolego widzisz ta kropkę? ( . ) ona ma 970KM i 3500Nm nie przyglądaj się bo cie zabije momentem obrotowym.... :) tak samo mniej więcej wygląda twój film "obciążeniowy" wymontuj silnik daj na hamownie i wklej wykresy.... jak się nawcinam grochówki i fasolki po bretońsku , gwarantuje tobie ze także zapienię wodę w wannie:) nie ma testu obliczeniowego... ale są podane doładowania i inne parametry i widać coś więcej niż piane po grochówce...... mam nadzieje ze profesjonalnie modyfikacja zrobiona np: na twoim filmie słychać tylko zawór upustowy (blow off) a na innych twoich filmach widać... ze doładowanie masz na poziomie stale 1.2 a w piku 1.4 ... inni robiąc z tego silnika 450KM maja doładowanie 2.2 bara ...... wiec chylę czoła jak wam się to udało... nie mówiąc o całej reszcie zmian.... żeby miało to 450KM ( paliwo i inne), wedle listy co jest modyfikacja dla takiej mocy.... pomijam fakt ze wklejasz dwa posty.... na forum bez dzień dobry.... jeden film przedstawia to co już dobrze znane... a drugi już poruszyłem powyżej.... ps: nie lam się tylko, napisz coś więcej anie link do yt np. jaka masz wskazania AFR ? przy 9000tys obrotów pod obcieczeniem?. ps2: to ma 350KM ps3:to ma 430KM ( doładowanie 2x takie jak u Ciebie) Johny rzeczywiście Twoje filmy pokazują dużo wiecej niż film kolegi. Jest tam duuuuużo danych technicznych i filmy z hamowni i dane techniczne i tak naprawde to moja kropka ( . ) ma więcej mocy niż Twoja i jest doładowanym big blockiem pracującym na metanolu. Ja pie#$%le nienawiść na polskich forach czasem jest porażająca. Mnie tam cieszy że ktoś się zajmuje takimi rzeczami w polsce Pozdrawiam i czekam na wyniki z hamowni i testów A jak już dostroicie i skończe swoją łódke to może jakiś wyścig po zatoce na falach ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 mike odstosunkuj się ode mnie.... nie zawiść nie nic ...... tylko kolega napisał 450KM i wkleił film ze skuterem w wannie..... i to wszystko.... wiec ładnie poprosiłem żartując żeby napisał coś więcej.... po tym jak napisał , ładnie podziękowałem i pogratulowałem... wiec czytaj wszystko.... np to: 7motorsport -> no to teraz , aż się milo czyta:) gratuluje pomysłu, i samo zaparcia... i finansów... fajnie gdybyście mieli seryjnego i nagrali filmik porównujący osiągi ze startu w biegu równoległym.... na pewno będzie imponująca różnica... ps: stroicie to na PB 95 czy na 98? bo shell v power się nie cieszy dobra opinia podnosi mocno temp spalin ps: a jesli masz jakies alllle : to napisz ze madnes leci 270km/h i nie poprzyj tego niczym... jak kolega w pierwszym poście .... i był to jego drugi post na forum .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Nie bierz tego tak do siebie. Ja poprostu mówię, że z Twoich filmów tak samo nic nie wynikało jak z filmu kolegi a zrobiłeś afere o kropkę jak nie wiem co..... A to, że już są dane to doczytałem na początku. Nadal jednak to co jest napisane nijak się ma do rzetelnych odczytów hamowni ale mam nadzieje, że niedługo je obejrzymy tak jak obiecał kolega 7motorsport Pozdro Mike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Może w zawodach wystartujemy sprzęt posiadamy i to mocny tylko jest jeden problem brak zawodnika . Zgłaszam się na ochotnika :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7motorsport Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Nowa zabawka dołaczyła do rxp turbo https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=672491579431206&set=a.564820606864971.137815.221608317852870&type=1&theater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.