Skocz do zawartości

Seadoo Spark - Opinie komentarze.


xisio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przyznać się kto pływał na nim, jak odczucia ?

Zastanawiam się czy nie zmienić na niego swojego XP.

 

Z tego co piszą wszedzie wersja 60 i 90 niczym się nie różnią technicznie a po wgraniu nowych map wtrysku mają obydwie po 109 KM.

Można dołożyć turbo i zrobić go na 140KM, niestety cena powala na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

zakładając, że mamy 60KM i za 3500zł (soft + śruba) mamy 109KM to mistrzostwo świata w podnoszeniu mocy, cena vs przyrost. 80% więcej mocy za 3500zł. W innych modelach często aby podnieść moc o 80% to trzeba furę kasy a nie większe kieszonkowe.

 

Jeśli moc jest jakoś potwierdzona to można to brać w ciemno.

 

Co do ceny 3500$ za kompletny soft turbo to też dobra oferta, biorąc po uwagę, że dostaniemy nową turbine i zapewne intercooler, wtryski, mapy, jakieś pewnie adaptery, przewody, złączki i inne cuda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładając, że mamy 60KM i za 3500zł (soft + śruba) mamy 109KM to mistrzostwo świata w podnoszeniu mocy, cena vs przyrost. 80% więcej mocy za 3500zł. W innych modelach często aby podnieść moc o 80% to trzeba furę kasy a nie większe kieszonkowe.

 

Jeśli moc jest jakoś potwierdzona to można to brać w ciemno.

 

Co do ceny 3500$ za kompletny soft turbo to też dobra oferta, biorąc po uwagę, że dostaniemy nową turbine i zapewne intercooler, wtryski, mapy, jakieś pewnie adaptery, przewody, złączki i inne cuda.

 

 

 

turbo kit jest bez mapy.

 

 

przy mocy 140 koni spark plynie 100km/h. Nalezy pamietac ze dmuchajac w niego powietrze nalezy obnizyc kompresje poniewaz na fabryce mozna w niego dmuchac 0,4 bara inaczej bedzie zonk. po obnizeniu kompresji i pewnych modyfikacjach mozna z niego smialo wycisnac 200 koni mechanicznych. Chlopaki prowadza testy ma hamowni z silnikiem 250koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robilem mapy juz w trzech sparkach, ale turbo jeszcze nie zakladalem.

 

Podaj szczegóły

- jaki przyrost mocy

- co z gwarancja

- czy zrobisz to na miejscu ( Tz. Na jednym spotkaniu)

- No i jakie peso

 

- 60/90hp - 110hp

- na tuning nie ma jako takiej gwarancji w razie awari sprzetu, jezeli padnie sprzet to wgrywamy fabryczna mape i nie ma sladu po modyfikacjach.

-Tak

-info Telefon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładając, że mamy 60KM i za 3500zł (soft + śruba) mamy 109KM to mistrzostwo świata w podnoszeniu mocy, cena vs przyrost. 80% więcej mocy za 3500zł. W innych modelach często aby podnieść moc o 80% to trzeba furę kasy a nie większe kieszonkowe.

 

Jeśli moc jest jakoś potwierdzona to można to brać w ciemno.

 

Co do ceny 3500$ za kompletny soft turbo to też dobra oferta, biorąc po uwagę, że dostaniemy nową turbine i zapewne intercooler, wtryski, mapy, jakieś pewnie adaptery, przewody, złączki i inne cuda.

 

Dokładnie tak jak piszesz dostajesz http://www.vtechtuned.com/sea-doo-spark/

 

Ciekawy jestem jak pływa taki spark 110KM w porównaniu do zadbanego XP ??

Niby moc mniejsza ale inny kadłub i materiały co daję mniejszą wagę własną i większą wyporność.

 

Krzak powiedz coś więcej bo widzę że miałeś już je w rękach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładając, że mamy 60KM i za 3500zł (soft + śruba) mamy 109KM to mistrzostwo świata w podnoszeniu mocy, cena vs przyrost. 80% więcej mocy za 3500zł. W innych modelach często aby podnieść moc o 80% to trzeba furę kasy a nie większe kieszonkowe.

 

Jeśli moc jest jakoś potwierdzona to można to brać w ciemno.

 

Co do ceny 3500$ za kompletny soft turbo to też dobra oferta, biorąc po uwagę, że dostaniemy nową turbine i zapewne intercooler, wtryski, mapy, jakieś pewnie adaptery, przewody, złączki i inne cuda.

 

Dokładnie tak jak piszesz dostajesz http://www.vtechtuned.com/sea-doo-spark/

 

Ciekawy jestem jak pływa taki spark 110KM w porównaniu do zadbanego XP ??

Niby moc mniejsza ale inny kadłub i materiały co daję mniejszą wagę własną i większą wyporność.

 

Krzak powiedz coś więcej bo widzę że miałeś już je w rękach.

 

W komplecie z turbo kitem nie masz mapy.....nie masz jeszcze sruby co jest istotne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pan z taurusa nie wie co mowi, spark 90 koni w stoku plynie 54-56 mil. Przepraszam za blad, turbo spark plynie 108 km/h. wcisnely mi sie dwa zera 

 

 

...przy mocy 140 koni spark plynie 100km/h...

No to chyba nie ma sensu modyfikować - pan z Taurusa na targach twierdził, że w serii Spark 60KM spokojnie leci pod 90km/h zaś 90-konny robi ponad setkę :P  ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jest szansa ze spark 60@108 bedzie szybkością dorównywał xp#130KM z tego co mówisz ?

 

a jak z funem z pływania, zwrotność, przyspieszenie ? w porównaniu do XP ?

 

Jak ze stabilnością ? xp w sezonie udaje mi się utopić przynajmniej raz na miesiąc, ciekawy jestem jak stabilny na wodzie jest spark ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie xp nigdy nie udalo utopic ale to kwestia plywania. Ciezko porownac oba razem. Plus sparka to niskie spalanie i napewno dluzsza zywotnosc silnika.

 

Miałem na myśli odwrócić może nie do końca utopić :) mam 190cm i koło 100kg, xp w dwie osoby nigdy nie udało mi się poza prostą pływać, ciekawy jestem jak tutaj jest z stabilnością.

Minusem jest na pewno fakt że xp z 2T po zalaniu praktycznie przepala wodę i śmiga dalej, tutaj jednak więcej zabawy w wymianę oleju czyszczenie filtrów itp.

Myślisz że silnik z wgrana mapą będzie tak samo wytrzymały ? czy jednak zwiększona moc będzie miała wpływ na jego działanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, siedzenie wąskie jak pół zwykłego. Nie wygląda na zbyt wygodne i raczej nie na dłuższe wyprawy. IMO, to skuter tylko do zabawy, na weekendowe wypady nad wodę. Sea Doo w swoim katalogu nazywa go "aquascooter", czyli taki odpowiednik motoroweru. Ale chętnie bym się nim przepłynął na próbę. 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to zarazem jedyny fabryczny skuter na którym "bez kombinowania"może pływać młodzież do 16 roku zycia. Jak wiemy wg. nowych przepisów patent sternika może zrobić za zgodą rodzica osoba która ukończyła 14 lat i zdała egzamin...ale do 16 roku może pływać na sprzęcie którego moc nie przekracza 60KW- 80KM...więc sprzęt idealnie trafia w naszą lukę prawną. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny materiał, szkoda, że tak późno...

Rzeczywiście, jak mówili handlowcy na targach WiW w Wawie, zainteresowanie Sparkiem jest potężne - ponoć są tworzone "listy obywatelskie", a odbiory planowane dopiero na lipiec-sierpień.

Jestem ciekaw testu, tylko skąd weźmiecie egzemplarz testowy, ponoć w Polsce nikt nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Polsce jest kilka sztuk, sam osobiscie mapowalem trzy. Jeden jest u Nas w klubie.

Na targach goście zarówno z BlueBike'a, jak i z Taurusa (generalny przedstawiciel) twierdzili zgodnie, że egzemplarzy testowych na chwilę obecną nie posiadają i nie wygląda, żeby w najbliższym czasie mieli mieć.

A jak jest u Was, to może już pływałeś? Napisz, jakie wrażenia, w odniesieniu do np. 130GTi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...