Autor Wątek: Seadoo Spark - Opinie komentarze.  (Przeczytany 379119 razy)

Październik 12, 2020, 13:36:09
Odpowiedź #1395
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Poznań
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Panstwo,

taki mam na kierownicy. Dobrze widze, ze to ta biala część? Jak ona się nazywa zebym mógł ja kupić?

Film pod linkiem

https://we.tl/t-7FTrX2cPWD
Dzieki z góry za pomoc

Październik 12, 2020, 14:41:42
Odpowiedź #1396
  • *****
  • Wiadomości: 1007
    • Illinois
  • Akwen: Wody lokalne
Tu masz katalog części szukasz rok , model, itd..
Będziesz miał nazwę oraz co ważniejsze numer części
http://epc.brp.com/Index.aspx?lang=E&s1=c296f013-8818-4793-a3e4-57efb7885701

Ta biała część to pierścień
277001741 wear ring

Jeszcze idzie drugi pierścień

277001874 wear ring
« Ostatnia zmiana: Październik 12, 2020, 14:47:48 wysłana przez Kazik_usa »
Starcraft tri-hull 19, CorectCraft SAN210, 2009 SD rxt-x 255, 2020 SD rxt-x 300

Październik 12, 2020, 14:46:04
Odpowiedź #1397
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Poznań
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Dzięki wielkie. Ale dobrze widze, ze to chodzi o tą biala część?
Czy to częsty przypadek, czy tylko ja mam takie szczęście?

Październik 12, 2020, 14:50:38
Odpowiedź #1398
  • *****
  • Wiadomości: 1007
    • Illinois
  • Akwen: Wody lokalne
Jak napisałem wyżej jest tam jeszcze drugi pierścień (model 2015)
Nie jest to jakaś rzadka przypadłość w SD
Starcraft tri-hull 19, CorectCraft SAN210, 2009 SD rxt-x 255, 2020 SD rxt-x 300

Październik 12, 2020, 18:02:05
Odpowiedź #1399
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Poznań
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
ahhh ok sorry juz widzę. Widzę. Spoko dzięki wielkie.
Rozkręcę i zobacze ale raczej to ten bialy :)

Pozdrawiam

Styczeń 09, 2021, 09:25:27
Odpowiedź #1400
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 12
    • Kalety
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Panowie jak macie podparte wasze sparki na przyczepie widpol? ja mam na tych zgrubieniach szerszych i nie leży całościowo na belkach. Chciałem załączyć zdjęcie ale coś nie działa dodawanie zdjęć.

Styczeń 09, 2021, 16:16:33
Odpowiedź #1401
  • *****
  • Wiadomości: 2547
    • Giżycko
  • Akwen: WJM
Belki powinny być między redanami, a nie na nich. Musisz rozsunąć lub zsunąć belki.

Styczeń 09, 2021, 16:51:06
Odpowiedź #1402
  • *****
  • Wiadomości: 1007
    • Illinois
  • Akwen: Wody lokalne



poglądowo , czyli dla SPARKA 24" = 61cm na zdjęciu rozmiar B mierzony od zewnętrznej do zewnętrzej

znowu czytałem, że w  przyczepach na Skandynawię, które są specjalnie robione pod Sparka,  odległość  mają równe 56cm ... ale chyba mierzą od wewnętrznej górnej do wewnętrznej , czyli gdzieś wychodzi prawie identycznie jak w przyczepie Triton
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2021, 16:58:27 wysłana przez Kazik_usa »
Starcraft tri-hull 19, CorectCraft SAN210, 2009 SD rxt-x 255, 2020 SD rxt-x 300

Styczeń 10, 2021, 22:20:16
Odpowiedź #1403
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 12
    • Kalety
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Super dzięki za fachową odpowiedź. Jak znajdę chwilę czasu to przestawiam

Kwiecień 07, 2021, 10:40:38
Odpowiedź #1404
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Łódź
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Mam pytanie pamiętam że około 2015 roku w Sparku było poprawiane coś z wałem. Przypomnijcie mi proszę czy chodziło o modele do 2015 włącznie czy poprawka była w 2015 czyli modele od 2015 już sa wolne od wady.

Kwiecień 07, 2021, 14:12:50
Odpowiedź #1405
  • *****
  • Wiadomości: 1259
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Mężczyzna od dziecka różni się tylko ceną zabawek
Skutery_--SERWIS-_-CZESCI 501-847-370
 RXP 300 2016, RXPX 2012, 320 HP READY FOR RACE !!!! Sold