Skocz do zawartości

skuter


Grzes
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cześć zamierzam kupić skuter sea-doo i rposiłbym o radę 

chiałbym zeby skuter sprawołaby sie fajnie na morzu i nad jeziorem- przewagą nad jieziorem 

zastaniwam się nad 

GTX 300 i  GTR-X RS 300czym one się róznią 

i mam pytanie na temat-RXP-X / RXT-X to już są dosyc mocne skutery jakie sa wady i zalety 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy każdy będzie fajny. Wymieniasz tu same trzy setki, prócz GTR który nie ma 300 ale wszystkie są mocne. I jak w każdym poście - jaki masz budżet, w ile osób w 70 % czasu będziesz pływał. 
Te sprzęty nie mają wad, jak dbasz to chodzą. 1.6 i 300 koni…nie spodziewaj się wieczności. 

 

Edytowane przez Saturn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, ale z posta wynika , ze chodzi mu o nowe sztuki 

 

jesli kasa nie jest duzy problem bym bral rxpx 325 

 

Grzes glowna wada to spalanie, choc podejrzewam ze 325 I 300 pala podobnie, gdyz 325 ma nowszy ecu , I moze bardziej zoptymalizowac i kontrolowac proces spalania (mniej przelewac). znaczy podejrzewam ( moje przemyslenia ) ze do 8000rpm, moze byc nawet 325 ciut oszczedniejsze, 325 kręci sie do 8250 i powyżej 8000rpm paliwo łyknie. druga wada , ale tylko dla tuningowcow to brak możliwości przeprogramowania ECU,  bez fizycznej ingerencji w sterownik. Zalety poza mocą , nowa konstrukcja SC i uszczelnienia walka 

 

Edytowane przez Kazik_usa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.06.2024 o 00:12, Kazik_usa napisał:

no tak, ale z posta wynika , ze chodzi mu o nowe sztuki 

 

jesli kasa nie jest duzy problem bym bral rxpx 325 

 

Grzes glowna wada to spalanie, choc podejrzewam ze 325 I 300 pala podobnie, gdyz 325 ma nowszy ecu , I moze bardziej zoptymalizowac i kontrolowac proces spalania (mniej przelewac). znaczy podejrzewam ( moje przemyslenia ) ze do 8000rpm, moze byc nawet 325 ciut oszczedniejsze, 325 kręci sie do 8250 i powyżej 8000rpm paliwo łyknie. druga wada , ale tylko dla tuningowcow to brak możliwości przeprogramowania ECU,  bez fizycznej ingerencji w sterownik. Zalety poza mocą , nowa konstrukcja SC i uszczelnienia walka 

 

Bardziej jestem przekonany do rxt- jak czytałem jest abrdziej stabilniejsz, nie mam prownania do nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rxtx, gtx to ten sam kadlub , zadna roznica w stabilnosci ,  od 2024 rxtx ma mocniejszy silnik i dodatki sportowe , gtx jest nastawiony na komfort ,.ma dodatki komfortowe I  ma iDF , funkcje "czyszczenia" pompy jakby Ci cos tam wpadlo I zablokowalo naped  

gtr to podstawowy plastikowy kadlub gti

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...