jamajczyk Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Po ostrej jezdzie i 5-ciu wywrotkach zapalila sie kontrolka check engine. Skuter jest w jakims trybie awaryjnym bo ma ograniczona moc do minimum. Czy da sie jakos samemu odczytac kod bledu albo zresetowac komputer bo wydaje mi sie ze to nic powaznego. Moze zglupial komputer po wykladaniu go na bok, poziomy oleju i inne. Dodam, ze jestem na urlopie i nie po drodze mi teraz wizyta w serwisie. Raz ze mam bardzo daleko, dwa szkoda aby skuter teraz tydzien stal a mialem co dzien upalac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Najpierw dokop się do błędów. Bo skoro załączyła się funkcja ,,go home" to maszyna jest na krawędzi wydolności. A przyczyn po wywwrotkach trochę jest. A może masz ,,ekspercką" wersję sparka, która nie toleruje kiepskich operatorów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamajczyk Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Jak to zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Poczytaj w manualu. http://www.operatorsguides.brp.com/Index.aspx?lang=E&s1=dd2fe514-19b1-452c-bfdf-392ddfed20b6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamajczyk Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Nie jestem serwisantem i ciężko mi znaleść odp. na mój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Operator manual jest dla Ciebie a nie serwisanta. Producent przewidział, podobne do Twojej, sytuacje. Przekop się przez nenu na wyświetlaczu aż do błędów i poczytaj troubleshoting w manualu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamajczyk Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Odp znalazłem tu: http://www.seadoospark.org/forum/89-sea-doo-spark-general-discussion/4642-check-engine-light-after-flipping-3-up.html Wystarczyło popływać dosłownie 5 min powoli, 5mph i wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Wystarczy poczekać 5min aż olej spłynie na dół i czujnik poziomu przestanie podawać sygnał do ECM. Popływać 5 min bez oleju to trochę ryzykowne ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowal Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 też tak miałem ale odczekałem z 10 min spłynął olej popływałem z checkiem ze 3 min i sam zgasł. Warto dodać że sparka obraca się w inną stronę niż inne skutery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.