Kazik_usa Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Zdjęcie zapożyczyłem z jednych z grup SD http://upload.secondsun.pl/img/1578292599fb_img_1578286637557.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Ciekawe czy liczy dalej, jeali tak to pewnie latwiej nabic do przodu niz cofac haha :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingu Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 A myślałem że chodzi o tą ikonkę klucza, że w końcu po 1000h trzeba jakiś serwis zrobić ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 6 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Z tego co wyczytałem to chyba zegar się zatrzymuje , właściciel pisał, że we wcześniejszych modelach, to było trochę mniej niz 1000, typu 992. Ma ich 6 sztuk, w żadnym nie ma problemów z silnikami, a osprzęt tak były naprawy. Przebieg nadal rośnie, pewnie za jakiś czas trafia do Polski i będzie 130 godzin na budzie ... Siedzenia już wykazują zmęczenie po ok. 250godzinach, czyli po roku, ale to wina słońca, non stop na wodzie. Na zdjęciu jest zaznaczony element jasno niebieski na siedzeniu jeszcze orginalny. http://upload.secondsun.pl/img/1578318918fb_img_1578293448757.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1578318960fb_img_1578293267387.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Kaziu pisałes cos o tym ze podobno poprawili coś uszczelnienia wałka.Przeglądam katalog części a tam nic się nie zmienia na 2020 czyli sciema. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 tak pisałem i tą informację podała mi osoba , która zna się na rzeczy i jest w temacie, ale niestety na 100% jest to informacja błędna. Podobnie jak błędna jest informacja o większej pompie w Yamaha 2020 svho, która miała być już cała 160, a informacje podawal sam greenhulk i ludzie to mierzyli, ostatecznie również zostało to już sprostowane, że pompa ta sama. Nie znalazłem jeszcze online katalog części do Sea 2020, więc nie jestem wstanie potwierdzić pewne informacje, podobno w 2020 rxt-x jest trochę większy kolektor i AFR. Niestety podobno... Co do uszczelnienia węglowego, to było jakieś inne rozwiązanie chyba mocniejsza konstrukcja podkładki, jakis Ruski to sprzedawał, produkował , czy coś w tym sensie i się okazalo, że to nic nie daje , bo problem nie leży po stronie podkładki a poprawnego ustawienia silnika. Część silników widocznie wychodzi z fabryki źle ustawionych i trzeba to ustawić i problemy ustaja... Każdy właściciel sea Doo powinien oglądać swój sprzęt i jak przy podkładce widać ślad na kadłubie, trzeba działać.... Jadę na targi za parę dni, obejrzec nowe modele, interesuje mnie pośrednio nowy kadłub GTI i bezposrednio RXTx zobaczymy może ....... Nie zapeszac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 no to prosze http://epc.brp.com/Index.aspx?lang=E&s1=87e19c6e-bb21-47da-9ca4-e6cffa2a64f4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 8 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 dzieki przeglądałem kilka katalogów i się kończyły na 2019, kiedyś byłem na tej stronie , ale jeszcze nie było 2020 na tym wygląda , ze kolektor wydechowy 2020 ma faktycznie inny numer, oraz miejsce pod AFR http://upload.secondsun.pl/img/1578462702convert.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Dzięki, Kaziu. Może dzięki takim tematom komuś otworzą się oczy i przestanie wierzyć w magiczne 130mth przelotu, a przebiegi 1000 plus nie będą traktowane jak czary ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 8 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Bo jest nie fer, że ludzie mają zadbane pewne maszyny (czesto od nowości) , polatają 5 lat i mają te normalne 150-200 a nawet niech 300 godzin i ciezko to sprzedać bo jest świeży z importu z 60 godzinkami , lub lepiej 98..., A 10-15 latki po te 130h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Wszystkie modele maja pod afr miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nomad Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 W Narodzie jest jeszcze zakorzeniona głupota dająca wiarę głupcom , że ktoś kupił i trzymał przez 5 lat ,żeby spadła cena i mógł taniej głupcowi sprzedać 8)...... szkoda ,że tym do kościoła nie da się "pojechać" :D :D :D Byłaby pełnia legendy . Wtedy granica 130 mth jest jak 200 tys km w samochodzie. Cudowna granica rozdzielają rozum od naiwności/frajerstwa. To się prędko nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Ta 200mtg to remont wyznania polskiego narodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.