messi Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 jak w temacie czy jak zmienie sama srube czy zwiekszy mi sie przyspieszenie,czy tez musze zmienic krate?chodzi zeby nie stracic na predkosc maks? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baks Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Zmiana śruby to jescze chyba nie Tuning :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 poza tym zmiana kraty to w większości przypadków spowolnienie :) Poprawisz trzymanie się wody, przyspieszenie ale nie max prędkość raczej, robiłem kiedyś test 3 krat WORX, Solas, i seadoo, ostatnia była najszybsza :) na worx za to nie wbijał na falach niezależnie od ustawień VTS. Śruba pomoże ci szybciej wchodzić w ślizg i mieć równiejsze przyspieszenie w całym spektrum obrotów. Najlepszy "tuning" to dbanie o stan skutera i wearingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 silnika nie bede tuningowal,zmienie tylko srube solas 15/22?tak tu czytalem ze lepiej bedzie ciagnol?tak mi sie zdaje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Do rxp fabrycznego solas 15/21. Zrob sobie dolot wiekszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Mozna sie pokusic o mape bez modyfikacji silnika na 8375 rpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 bede czul roznice jak zmienie ten dolot i srube?jakie koszta ?"krzaku"napisz na pw jak z cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 15/21 moze być kiepska , spróbuj 15/22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 15/21 jest ok wyzsze rpm i akceleracja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 a jaka roznica w tych srubach ,czy bedzie czuc jakas roznice? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Jakas bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szOPen Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 U mnie jest tak : Solas 15/22 silnik wchodzi na 7900 RPM przy temp wody. 25 stopni i temp zewn 30 stopni . przy temp zew 16 stopni i wody 12 silnik wkręca się na 8000 i w obydwu przypadkach opływa mnie RXP- X 2014 260hp ze zmienionym dolotem i śrubą Solas 15/21 Jak założyłem u siebie Solasa 15/21 kręci się do 8080RPM i tylko nieznaczni ale odpływa mnie X 260 też z śrubą 15/21 tak to u mnie wygląda. Choć może nie było by to złe rozwiązanie Solas 15/22 i wymienić dolot ? pewnie to w niedalekiej przyszłości sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 jest tak jak napisalem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.