Zibi Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opiszę autentyczną historię. Przyjechał wezwany serwisant do silnika Mike'a. A jakże komputer, pompki, ssawki, oleje itd. Zdjął czapę silnika, zabiera się do air box'a i pytanie "a jak to się zdejmuje?" - załamałem się, ale nie daję poznać. W międzyczasie dyskusja całkiem powalająca. Jedzie na mazury na serwisy (1,5 zeta za km dojazdu) Włącza komputer z oprogramowaniem do naszego silnika. Na moje pytanie dlaczego ma wersję programu z 2002roku odpowiada, że szefowie powiadają że nowsze wersje do d... Wszystko byłoby OK! tylko że nasz silnik jest z 2006 roku!!!! Umawiamy się z serwisantem na telefon w dniu następnym i od tej pory serwisant nie odbiera telefonów od nas!!! Sic! Na nic żadne próby! Kilka dni już w plecy przy naszym strasznie długim sezonie motorowodnym! Czyli lepiej jeździć na wymianę olei i świec na mazury! Przynajmniej kaska za dojazd wpadnie! A co!!! Silnik to Evinrude 250 E-tec HO a serwisant wydelegowany przez Twin Power z Warszawy. Nie wiem czy mają pojęcie o innych silnikach? O naszym silniku pomimo iż są autoryzowani nie wiedzą NIC!!! Tego serwisu nie mogę polecić. Chyba, że chcecie coś kupić, może będą mieli na stanie he, he! To na początek tyle. A gdyby co, to posiadam oprogramowanie do Evinrude z 2010 roku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CALCIO23 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Zibi- a dzwoniłeś do TomcarBoats ? oni też serwisują Silniki Evinrude Etec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Jeszcze nie. Może to błąd? Tylko to daleko, kurde. Ale Mike ma spore rabaty w sklepach w USA i zakupiliśmy wtryski. Z pomocą przyszedł nam serwis Blue Bike z Warszawy. Znaleźli parę baboli i serwisant przyjechał nad zalew potestować silnik. Komputer podał jeszcze błędy związane z temperaturą silnika. Więć zamówiliśmy zamiennik wirnika pompy w Mikołajkach, termostaty niestety w USA. Może szybką pocztą dotrą w jakimś normalnym czasie. Zresztą bez termostatów można trochę popływać, bez pompy wody niestety nie. A więc w Warszawie do Evinrude E-tec polecam Blue Bike. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnoldzik Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Chyba nie korzystacie z usług serwisantów w celu wymiany świec czy oleju :o Oczywiście znam też takich co w ręku nie mieli młotka i takich co pływają aż np. zatrą silnik bo nie mają nawyku kontrolowania obiegu wody chłodzącej albo wcale nie wiedzą po co to leci... ale bez przesady hihihii ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CALCIO23 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Zibi - TomcarBoats to autoryzowany serwis Suzuki ale zajmują się też Evinrude chociaż autoryzacji nie mają, ile Blue Bike wzięli za ustawienie komputera ? Arnoldzik - wymiana świec i oleju w spodzinie w tym silniku to nie problem , chodzi o to że trzeba go podpiąc pod komputer żeby czytać parametry i ustawienia silnika i to jest problem a wszystkie nowsze silniki są na wtrysku mają komputer zestaw młotek + przecinak się nie sprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Dziwna to trochę sprawa. Oprogramowanie do wtrysków dostałem gratis. Wtryski z USA przyszły bez nastawów i te trzeba było pobrać ze strony BRP. Za resztę zapłaciłem jakieś niewielkie pieniądze. Komputera nie ustawiali. Wszystkie nastawy pozostały fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Marcin a ta słynna w samochodach metoda naprawy poprzez dodawanie gazu do dechy też się nie sprawdza w zaburtowcu no wiesz jakiś paproch w gażniku maże przepchnie :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz_zabrze Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Żeby się sprawdzała trzeba tą " dechę " wyjąć spod pedału gazu ;D - sorki ale nie mogłem się powstrzymać od " dwusetki " ;D ;D ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 A ja znam jeszcze leprzygo artystę -Mistrza Polski-motorowodniaka z Poznania G...Zawiozlem mu z 15-lat temu mojego Johnsona jak ...-usłyszałem cenę za zamontowanie oryginalnej manetki / skradziono mi/ to mi wylazły galy. Jeszcze na do dodatek zrobił mi "PSIKUSA" wyciągnął bezpiecznik od zasilania bym nie był za mądry-KANALIA...Warto samemu dojść do pewnych spraw. Schematy silników są na stronach internetowych...polecam stronę rosyjską-ZE SZCZEGÓŁAMI. Dużą pomocą służy mi -BEZINTERESOWNIE- kolego z serwisu yamahy../ LOLYL-pozdrowionka/ Filtry oleju..można dopasować od różnych urżądzeń..i inne pierdołki POZDRAWIAM JANEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CALCIO23 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Dokładnie Janek niestety większość " serwisów " łupie cenami dlatego trzeba sobie radzić samemu przynajmniej na tyle ile się da ja na szczęście mam już swój serwis i myślę że nie będę miał kłopotu 8) , Jacek ogólnie to ja tylko dodaje gazu na maxa jak jest gdzie a z tym to różnie bywa , na szczęście w silnikach zaburtowych jeszcze nie montują DPF i może dlatego się nie sprawdza :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.