Skocz do zawartości

Gapski i syn


leon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...
  • 1 miesiąc temu...

A ja mam inne doświadczenia.

W 2017 roku, wczesną wiosną umówiłem się na wizytę - zamierzałem zakupić nową Yamę, tak 50-60KM.

Przyjechałem w umówionym dniu, o ustalonej godzinie.

Panowie nie mieli dla mnie czasu, żeby porozmawiać, gość chodził po całej firmie, du..ą do mnie, odpowiadał od niechcenia, pod nosem. Momentami udawał, że mnie nie słyszy. Wyraźnie mu przeszkadzałem.

Wyszedłem trzasnąwszy drzwiami.

Nigdy, ale to nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem.

W rezultacie, silnik kupiłem innej  firmy, żebym nie musiał z Szanownymi Panami więcej się spotkać i dać im zarobić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Serwis bardzo dobry, profesjonalne podejście do klienta.

Tutaj najistotniejsza jest fachowa wiedza osób, które zajmują się tym serwisem. Najlepiej umawiać się na przeglądy i naprawy przed lub po sezonie.

Słyszałem, że klienci potrafią przychodzić 5-6 razy, ostatecznie i tak kupują używany sprzęt (silnik) z nieznanych źródeł. Najczęściej jak się okazuje  -kradziony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem akurat nowy sprzęt. Pojechałem do Szczecina, żeby z nimi nie mieć więcej przyjemności, choć to dużo dalej ode mnie. Nie oceniam fachowości ale podejscie. Zostałem tak potraktowany, że nigdy więcej. Zresztą po czasie spotkalem się z podobnymi przypadkami. Panowie widocznie mają się za takich specjalistów, że zapominają, że są dla nas a nie my dla nich.

Acha, zanim kupiłem nowy silnik, miałem Yamę 25 KM do ogarnięcia. Oddałem w Poznaniu do Yamahy na Bułgarskiej. Zupelnie inne podejscie, czas dla klienta i najważniejsze, że zrobili silnik super, trzymając się wcześniejszej wyceny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis bardzo dobry, profesjonalne podejście do klienta.

Tutaj najistotniejsza jest fachowa wiedza osób, które zajmują się tym serwisem. Najlepiej umawiać się na przeglądy i naprawy przed lub po sezonie.

Słyszałem, że klienci potrafią przychodzić 5-6 razy, ostatecznie i tak kupują używany sprzęt (silnik) z nieznanych źródeł. Najczęściej jak się okazuje  -kradziony.

 

A ja słyszałem ,że pierwszy wpis i taki piejący marketing to ...........wiadomo co.    Może warto poprawić coś w realu ?

Matrix sam się naprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis bardzo dobry, profesjonalne podejście do klienta.

Tutaj najistotniejsza jest fachowa wiedza osób, które zajmują się tym serwisem. Najlepiej umawiać się na przeglądy i naprawy przed lub po sezonie.

Słyszałem, że klienci potrafią przychodzić 5-6 razy, ostatecznie i tak kupują używany sprzęt (silnik) z nieznanych źródeł. Najczęściej jak się okazuje  -kradziony.

 

Zadowolony klient zawsze wróci. A jak się klienta już na początku traktuje per - noga, to nie ma co liczyć, że będzie chciał wracać. Bo i po co. I żadna fachowość nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

opinię mam średnią

 

kupiłem silnik po serwisie w tej firmie (faktura za 1800 zł), poprzedni właściciel łodzi robił przegląd,

 

wymienione zostały cięgna ale pojawiały się zgrzyty przy zmianie biegów

 

silnik Mercury 80 - poprosiłem znajomego aby sprawdził, wyregulował

 

okazało się, że brakowało tulejek kasujących luz cięgna - zadzwoniłem, zapytałem - tak, są po 20 zł sztuka ale klient ich nie zamówił lub nie chciał

 

oczywiście wystarczyło założyć koszulkę termokurczliwą i już było po problemie

 

ciągle męczy mnie pytanie co to jest odwęglacz w silniku zaburtowym(pozycja z faktury), może to filtr węglowy ale niesmak pozostał mimo, że to stara sprawa z 2015r.,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...