Autor Wątek: Serwis silników motorowodnych - Nowy Dwór Maz.  (Przeczytany 24207 razy)

Marzec 12, 2014, 23:16:03
Odpowiedź #15
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
    • Lublin
  • Akwen: Wody lokalne
Na tym forum jestem od niedawna, ale widzę,że na każdym forum tematycznym jest tak samo, są mądre głowy, które potrafią błysnąć tylko w temacie pisowni, literówek, sformułowań itd,  na szczęście  nigdy nie spotkałem się z takim zachowaniem osób z naprawdę konkretną wiedzą tematyczną , z którą potrafią(co najważniejsze chcą się podzielić) i dzięki którym takie fora mają sens istnienia.

Październik 12, 2014, 20:25:39
Odpowiedź #16
  • **
  • Wiadomości: 38
    • Nowy Dwór Maz
  • Akwen: Wody lokalne
Witam dostałem sygnały od klientów, że na Zegrzu nie ma mechaników od silników do łodzi tak więc chciałbym poinformować że, dojeżdżam nad Zalew jak najbardziej . Przyjmuję również łodzie na zimowanie zapraszam 663-494-878
Serwis Motorowodny
05-100
Nowy Dwór Mazowiecki ul.Okunin 132 663-494-878

Grudzień 06, 2014, 14:29:14
Odpowiedź #17
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Brody Iłżeckie
  • Akwen: Wody lokalne
Witam, no i to wszystko co koledzy wcześniej napisali to najprawdziwsza prawda. Pierwszy raz robiłem w tym serwisie przegląd oraz regulację silnika. Byłem bardzo zadowolony z tej usługi, pływałem na sprzęcie trzy sezony bez żadnych problemów. Ale zachciało mi się zmienić silnik na lepszy i zwróciłem się o pomoc w wyszukaniu i zaopiniowaniu w jakim stanie jest silnik, który ewentualnie mógłbym kupić. Trochę to trwało, bo, albo nie zdążyłem, albo nie był taki jak potrzeba. I tu do akcji przystąpiła, przemiła i nieźle zorientowana w temacie, żona. To właśnie ta Pani znalazła dla mnie odpowiedni silnik, za co jestem jej bardzo wdzięczny, a reszty, tzn. oceny i przywozu dokonał szanowny serwisant, czyli małżonek tej Pani. W tym serwisie nikt nie zostanie odprawiony "z kwitkiem". Zawsze znajdzie się jakieś rozwiązanie. Dlatego też, tak samo jak inni gorąco polecam ten serwis.
Ps. Panie Jacku, czy ma pan nowego nicka? Serdecznie pozdrawiam, Marek. ;D

Grudzień 06, 2014, 18:59:54
Odpowiedź #18
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 3117
  • GoFast Powerboat Builder
    • Warszawa
    • Spectre Boats INC
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
No coś takiego, każdy ma jakieś problemy ze sprzętem, robi przeglądy, mienia oleje,
a Ty 3 sezony bez przeglądu. To co Ty masz za sprzęta ???
Jakiś kosmiczny wynalazek, czy cóś ???
I oszczędzaj cukier :D
Znamy Pana Marka, zna się na łodziach i silnikach ;)

Grudzień 09, 2014, 00:30:21
Odpowiedź #19
  • **
  • Wiadomości: 38
    • Nowy Dwór Maz
  • Akwen: Wody lokalne
Pomimo ,że większość tutejszych forumowiczów ma poczucie humoru :D  i niekiedy fantazje w wypowiedziach to i tak zapraszamy do naszego serwisu, każdego klienta traktujemy poważnie  :) pozdrawiam ( żona )
Serwis Motorowodny
05-100
Nowy Dwór Mazowiecki ul.Okunin 132 663-494-878

Grudzień 09, 2014, 18:31:51
Odpowiedź #20
No coś takiego, każdy ma jakieś problemy ze sprzętem, robi przeglądy, mienia oleje,
a Ty 3 sezony bez przeglądu. To co Ty masz za sprzęta ???
Jakiś kosmiczny wynalazek, czy cóś ???
I oszczędzaj cukier :D
Znamy Pana Marka, zna się na łodziach i silnikach ;)

Jak to co ma?
To oczywiste że EVINRUD'a- właśnie przecież to te silniki serwisuje się dopiero po trzech sezonach.... To proste :P

 to oczywiście aluzja do sprzętu JASPERA, a nie Pana Marka (Pana Marka nie znam!!!)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2014, 18:36:10 wysłana przez Kilwater07 »

Lipiec 31, 2015, 09:13:36
Odpowiedź #21
  • ***
  • Wiadomości: 132
    • warszawa
  • Akwen: WJM
Również polecam serwis w Nowym Dworze.

Dzwoniłem do kilku serwisów zanim oddałem moją łódź do P. Jacka. Nie zawiodłem się. Już przez telefon był konkretny, bez lania wody.

Przyjechałem z problemem - jakaś nieszczelność w zetce, przy okazji wymiana oleju przed sezonem.

Szybko sprawnie, miło itp. - tak jak pisali poprzednicy.

Dla kontrastu napiszę jak było gdzie indziej:
Serwis numer jeden - pytam o wymianę oleju w zetce, sprawdzenie ciśnienia i ogólne przejrzenie jej (silnik mam audi więc tylko o zetkę chodziło).  10min rozmowy, 5 razy powtarzanie pytania: ILE? I brak odpowiedzi: Ile olej - cisza, ile przegląd - trzeba by policzyć, ile naprawa? Nie wiadomo.

Serwis numer dwa - przez telefon. Generalnie na wszystkie pytania poza Kiedy mogę podstawić odpowiedź: Nie wiem. W końcu zapytałem: A górna granica? I usłyszałem: 30tys zł nowa zetka. To podziękowałem. Pan nie zostawił sobie furtki cenowej, tylko brame dwuskrzydłową i to otwartą na ościerz :P

Ja rozumiem że nikt nie naprawia na telefon. Ja rozumiem że nikt nie da gwarancji na telefon. Ja naprawdę jestem w stanie zrozumieć że Pan Serwisant nie ma rentgena w oczach.  Ale skoro mam najpopularniejszą zetkę - Mercruiser Alpha One gen.2 i podaję konkretne objawy (kolorowa woda po odpaleniu na słuchawkach) i jestem w stanie odpowiedzieć na "pytania pomocnicze" bo jestem facet techniczny (auto umiem rozebrać i złożyć)  a ktoś na każde pytanie odpowiada nie wiem.... Nawet o cenę przeglądu... Rozumiem że rozbieżność cenowa może być ale oczekiwałem odpowiedzi: Panie przez telefon to nie wiem ALE: Jak to pierdoła to wezmę X kasy, jak Pan ma Pecha to X kasy. Albo: Wie Pan w tych zetkach to przeważnie... Albo: A podejdzie Pan do niej i zobaczy czy... Albo: A skąd woda z olejem leciała? Albo: Cokolwiek innego.

Podsumowując: W serwisie u Pana Jacka nie ma skórzanej kanapy z 55 calowym TV w poczekalni i ekspresem do kawy. Jest za to fachowiec, który zna się na tym co robi.

Polecam.

Sierpień 04, 2015, 19:42:39
Odpowiedź #22
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Sokołów Podlaski
  • Akwen: Bug
Witam, chciałbym ostrzec wszystkich miłośników sportów wodnych jak i wędkarzy o nieuczciwych praktykach firmy Pani Eli i Pana Jacka z Nowego Dworu Mazowieckiego, Wystąpiłem na drogę sądową z powodu niewykonania usługi przeglądu silnika za którą zapłaciłem kwota może i nie jest duża 700zł, ale fakt że nie została zrobiona wyprowadza mnie z równowagi. Pani Ela przyznała się po krótkiej wymianie maili, że ich pracownik nie wykonał przeglądu - moim zdaniem nie jest to prawda, o wszystkim dobrze wiedzieli, celowo mnie oszukano. Umieszczam kilka zdjęć w jaki sposób Pan Jacek dokonał remontu łodzi za kwotę którą wstydzę się podać, że dałem się tak załatwić. Obudowa przewodów i układu sterującego + remont i wykończenie pokładu. Łódź zostawiłem na koniec sezonu 2014 obiecano mały remont skończyć do 1 maja 2015 - łódź odebrałem 18 maja 2015 z czego nie zostały zrobione drzwi i tapicerka w środku za co też zapłaciłem. Po prostu opadły mi ręce i szybko chciałem zabrać łódź dlatego zapłaciłem bez szemrania. Po krótkim teście na wodzie okazało się, że woda z układu nie wydostaje się na zewnątrz silnika okazało się oczywiście że jest zapchany przewód wylotu dało mi to do myślenia i zajrzałem do świec stare:( olej czarny:(  śruba od układu sterowania wrzyna się w pawęż, przewody od sądy HDS7 zostały przetarte, otwór odprowadzający wodę z ławki przez pawęż zupełnie nie wiem dlaczego został zaślepiony, no dramat dlaczego tak się dzieje czy nie lepiej robić dobrze żeby klient wracał? Proszę was o chwilę zastanowienia czy warto zaufać i powierzyć łódkę lub silnik, oczywiście kontakt do momentu zapłacenia był bardzo dobry i miły skończyło się jak zapłaciłem:(. Pozdrawiam Adam Długołecki
« Ostatnia zmiana: Sierpień 04, 2015, 19:54:01 wysłana przez Adam_Dlu »

Sierpień 06, 2015, 21:25:43
Odpowiedź #23
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
    • Olsztyn
  • Akwen: WJM
O kurde, własnie wczoraj zostawilem tam swoją łódkę na przegląd, aż się boję co to będzie. Czy ktoś ma również takie  przykre doświadczenia z tym serwisem? Na pierwszy rzut oka i przez telefon byli ok.
Pozdr.

Sierpień 06, 2015, 22:07:56
Odpowiedź #24
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5490
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Wiarygodny post jest tylko kolegi @Christian. Do pozostałych z jednym, dwoma postami na liczniku podchodziłbym z dystansem... ::)
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Sierpień 07, 2015, 07:05:03
Odpowiedź #25
  • *****
  • Wiadomości: 1554
    • Warszawa
    • Usługi szkutnicze
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Podpisał się kolega imieniem i nazwiskiem ale forumowiczom ciężko zweryfikować prawdziwość dlatego powinien kolega uwiarygodnić się u mod-a przesyłając np skan pozwu ze stempelkiem biura podawczego, jeśli kolega by to zrobił mod napisałby że użytkownik taki i taki podparł /lub nie/ swój ostrzegajacy post...
A przynajmniej tak to się odbywa na innych forach.

Stawianie ocen na podstawie liczby postów jest jak wróżenie z fusów.
P.S. Ale może wypowie się też właściciel serwisu?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2015, 07:11:02 wysłana przez panpikuś »
Stopy wody pod śrubą.
Pzdr Adam.

Sierpień 07, 2015, 07:52:09
Odpowiedź #26
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
    • Olsztyn
  • Akwen: WJM
ano zobaczymy...,
Łajba stoi w serwisie, dzisiaj do niech zadzwonię, dam znać jak się mają sprawy.

Swoją drogą przerobiłem klika serwisów na mazurach i niemal normalne jest, że płacę za wymianę oleju, a tam nie jest nic ruszone. Pytam gościa czy może sprzedać mi litr na dolewkę , a ten drapie się po głowie bo nie wie co jest w silniku. Dziwi mnie to bardzo , bo niektóre czynności serwisowe są bardzo proste i płaci się za nie jak za zborze, a serwis klienta olewa.

No Panie Jacku, mam nadzieję, że za tydzień ruszę swoją balią na wodę, po odbiór łódki zawsze przyjeżdżam z dobrą flaszką

pozdr.

Sierpień 07, 2015, 09:08:39
Odpowiedź #27
  • Gość

 po odbiór łódki zawsze przyjeżdżam z dobrą flaszką



Lepiej niech to bedzie flaszka dobrego oleju i przy Tobie wymienią .


Sierpień 07, 2015, 11:55:23
Odpowiedź #28
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
    • Olsztyn
  • Akwen: WJM
Serwisant zadzwonił, zdał relację z oględzin, no zobaczymy...

wyżej - zboże przez ż, oczywiście sorka
pozdr.

Sierpień 10, 2015, 09:35:19
Odpowiedź #29
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Sokołów Podlaski
  • Akwen: Bug
Witam zainteresowanych, dokumenty sądowe będę mógł dodać na forum jeżeli mój adwokat wyrazi zgodę. Ale moi drodzy jest pozytywny ruch ze strony Pani Eli ponieważ wpłaciła 400zł z kwoty 700 na dowód tego załącznik dla niedowiarków.
pozdr. Adam Długołęcki

[edit musti - usunąłem załącznik bo zawiera dane osobowe, potwierdzam co kolega wyżej napisał]
« Ostatnia zmiana: Sierpień 10, 2015, 10:03:38 wysłana przez musti »