Autor Wątek: Gapski i syn  (Przeczytany 4996 razy)

Luty 25, 2019, 16:21:15
Odpowiedź #15
  • **
  • Wiadomości: 91
    • Kalisz
  • Akwen: Adriatyk
Miałem raz tą super  "przyjemność".
Zdecydowanie NIE polecam.
Podobnie jak przedmówca ...następnym razem dołożę 100 km i pojadę tam gdzie powinienem być od początku.

Luty 25, 2019, 16:23:30
Odpowiedź #16
  • **
  • Wiadomości: 91
    • Kalisz
  • Akwen: Adriatyk
Serwis bardzo dobry, profesjonalne podejście do klienta.
Tutaj najistotniejsza jest fachowa wiedza osób, które zajmują się tym serwisem. Najlepiej umawiać się na przeglądy i naprawy przed lub po sezonie.
Słyszałem, że klienci potrafią przychodzić 5-6 razy, ostatecznie i tak kupują używany sprzęt (silnik) z nieznanych źródeł. Najczęściej jak się okazuje  -kradziony.

A ja słyszałem ,że pierwszy wpis i taki piejący marketing to ...........wiadomo co.    Może warto poprawić coś w realu ?
Matrix sam się naprawi.

Luty 25, 2019, 18:55:21
Odpowiedź #17
  • *****
  • Wiadomości: 1181
    • Gorzów Wlkp
  • Akwen: Wody lokalne
Serwis bardzo dobry, profesjonalne podejście do klienta.
Tutaj najistotniejsza jest fachowa wiedza osób, które zajmują się tym serwisem. Najlepiej umawiać się na przeglądy i naprawy przed lub po sezonie.
Słyszałem, że klienci potrafią przychodzić 5-6 razy, ostatecznie i tak kupują używany sprzęt (silnik) z nieznanych źródeł. Najczęściej jak się okazuje  -kradziony.

Zadowolony klient zawsze wróci. A jak się klienta już na początku traktuje per - noga, to nie ma co liczyć, że będzie chciał wracać. Bo i po co. I żadna fachowość nie pomoże.
KAWASAKI ULTRA 300X
SEA RAY 185 BR