Skocz do zawartości

Skuter Yamaha FZR SVHO woda na cylindrze


goldserwer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie mam problem ze swoim skuterem Yamaha FZR SVHO 2016r czyli ten poprawiony z grubszym

łańcuchem . Skuter ma przepływanie 80g i jestem pierwszym właścicielem zawsze dbane rozgrzewane

nie katowany na zimno a mimo to mam problem z wodą na 4 cylindrze .

Wodę na początku zauważyłem w pokrywie zaworów w gnieździe świecy ale zbagatelizowalem problem

ponieważ przedmuchalem i do przodu jednak ostatnio sprzęgło zaczęło się ślizgać i zajrzałem pod korek

a tam mleko woda w oleju ( masło ). Głowica zrzucona , uszczelka idealna , wszystko jak nowe i nie mam

punktu zaczepienia. Chcę dać teraz głowicę do sprawdzenia na szczelność ale może w między czasie jakieś

sugestie może ktoś miał podobny problem ?

Z góry dziękuje .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym modelu masz wodliwą chłodnicę oleju i to ona na 90% będzie za to odpowiedzialna( na forach w USA o tym głośno..albo woda w oleju albo wyciek oleju do kadłuba) ... montowana była w SVHO 14,15,16 - od 2017 jest juz poprawiona - taka jak w poprzednim SHO :D

 

przypadki pęknietej głowicy to marginalne i raczej nie...pech..ale skoro masz na zewnątrz to grzechem było by nie sprawdzić...ale zacznij JW - powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info ale czy to możliwe że przy uszkodzonej chłodnicy oleju

woda idzie tylko na jeden cylinder a nie na wszystkie? I skąd zbierająca

się woda w gnieździe świecy (poziom aż do połowy fajki ) ?

Pozdrawiam

a skąd wiesz że masz wode tylko w 1 cylindrze?..

z oil coolera oczywiście woda nie może iść do jednej świecy..miałem raz we własnym sho 2cm wody obok świecy i była skorodowana..pozostałe jak nówki...nie mam pojęcia skąd się to wtedy wzięło ale po wydmuchaniu nigdy się to już nie powtórzyło.

yamaha_water_cooling_system.thumb.jpg.1245e6c464526ddf6ade31a95c0fdde5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za wszystkie informacje ale cooler to raczej

odpada ponieważ miałem wcześniej inny większy dodatkowy

i sądziłem że to właśnie on mi się rozszczelnił więc zmieniłem

na nowo na oryginał i to samo. A woda w fajce to standard i tylko

na czwartym .

Tak czy inaczej dzięki będę walczył .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za wszystkie informacje ale cooler to raczej

odpada ponieważ miałem wcześniej inny większy dodatkowy

i sądziłem że to właśnie on mi się rozszczelnił więc zmieniłem

na nowo na oryginał i to samo. A woda w fajce to standard i tylko

na czwartym .

Tak czy inaczej dzięki będę walczył .

Pozdrawiam

tutaj w linku ładne fotki głowicy aby przemyśleć możliwości...całość teorii oil coolera zaburza ta "twoja" woda w 4 świecy jako standard...to w takim razie głowica...innej opcji brak..

 

https://www.ebay.com/itm/Yamaha-2011-FX-HO-Cylinder-Head-OEM-REBUILT-Cruiser-VXR-VXS-AR-SX-240-11-16-1-8L/121882596480?epid=1756704896&hash=item1c60c4d480:g:8ewAAOSwFqJWr~LI&vxp=mtr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dzisiaj głowica poleciała do sprawdzenia , po wszystkim

dam znać czy było jakieś pęknięcie .

 

może kol w końcu napisze jak to się skończyła gdyż inaczej to forum jest mało pomocne...powinnna być kontynuacja.. od objawów poprzez działania aż do rozwiązania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...