Skocz do zawartości

Za pawężą masa bąbli a prędkość zero. Jaka przyczyna?.


Theramziu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

OK. Silnik to Johnson 4 km 2t. Silnik pracuje, śruba się kręci, ponton odcumowany. Ogólnie wszystkie warunki spełnione by  pływał,(nawet jest zwodowany ;)). Próby statyczne wskazywały że wszystko z silnikiem jest ok. Po podpięciu do pontonu efekt jest taki że tak jak napisałem w temacie , za pawężą wir, bąble ,jak zwał tak zwał a efekt w postaci przemieszczania się w poziomie(żeby nie było że ja w kosmos...), żaden.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bąble to niby od temperatury? :)

 

Nie trzeba być upośledzonym, żeby nie wiedzieć co i jak. Skoro Kolega nie wie skąd bąble za silnikiem to jednak lepiej niech pójdzie sprawdzić co i jak w kolejności takiej jak nasze porady :-)

 

pzdr

 

ok, ale kręci się na sztywno? wysprzęglona śruba będzie się lekko kręcić w powietrzu, czasem powoli nawet w wodzie może się obracać. Jest kolego odrzut wody do tyłu czy nie ma? Bąble czy inne bulgotanie to zbyt ogólne spostrzeżenie.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawęż ma 39 cm, a odległość zawieszenia silnika od płyty anty kawitacyjnej to 43 cm.

Co to niby ma  znaczyć ???

Że śruba pół metra pod wodą?

Odległość zawieszenia silnika, czy chodzi o miejsce mocowania? :-\

A co to ta płyta anty kawitacyjna ???

Masło maślane :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu to jest mniej więcej tak:

Jak się silnik kręci, to gdzieś obok jest takie cóś, taki dynks zwany dźwignią do zmiany biegu do przodu albo do tyłu,

po przestawieniu tej dźwigienki śruba powinna się obracać i napędzać pomponik w jakąś stronę,

jeśli nie,

to jest w środku taki gruby pręt zwany potocznie wałem, tak, tak, od wała zwany, który z jednej i drugiej strony ma jakieś tam zębatki. Jeśli ten tak zwany wał się kręci to patrz jak wyżej, śruba powinna się obracać i napędzać pomponik w jakąś stronę, jeśli nie,

to dalej jest spodzina w której są różne zębatki, również te od dynksa od zmiany biegów. Tam może być cóś popierniczone. Jeśli tam jest okey to śruba powinna się obracać i napędzać pomponik w jakąś stronę, jeśli nie,

to jest tam taki mniejszy wałek na który założona jest śruba napędowa zablokowana taką metalową przetyczką. Jeśli ten mały wałek się kręci i przetyczka jest cała to śruba powinna się obracać i napędzać pomponik w jakąś stronę, jeśli nie,

to właśnie pojawia się taki bulgot złośliwy śmiejący się z wiedzy właściciela motorka :D :D :D

Nie mając podstawowej wiedzy o motorku, trzeba go zadźwigać do serwisu, tam pomogą.

Zadawanie niemożliwych do zrozumienia pytań na forum nie naprawi motorka >:( :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...