Gość Jans Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Na innym forum wrzucono takie linki : http://www.neander-shark.com/motoren/neander-aussenborder/ http://oxe-diesel.com/?page_id=117 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 O tym Neanderze juz pisałem w newsach. Widzę że jest już z obudowa, bo prototyp był goły. ::) http://forum-motorowodne.pl/silniki-do-lodzi/silnikowe-nowosci/msg19679/#msg19679 Natomiast ten OXE ciekawy, bo duży :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradog Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Ta 55KM z tego co piszą to po 1000mt/h ma się zamortyzować , co przy przeciętnym rekreacyjnym pływaniu mam zwrot po 4 latkach . Cena 26 000euro jest nieco wysoka ale coś za coś . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 diesel w outbordach - temat stary jak świat i nigdy się nie przyjął Np tu > Lub nie tak dawno Yamaha też próbowała na yanmarze i nie tylko yamaha Chinole też dobrze ogarniają temat Rok temu w Francji na targach też widziałem coś takiego jak na foto i co z tego? jak nikt nie chce tego kupować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Motorek 50KM i prawie 200kg. to spora waga. Amortyzacja 26tys euro w 1000 godzin, to do jakiej niby wartości ??? Bo to jest 26 euro na godzinę, czyli jakieś 110zł. czyli coś jakby 20 litrów ropy. To ile to pali żeby była oszczędność paliwa w ilości 20 litrów na motogodzinę? Bo motorek benzynowy o mocy 50 koników spala jakieś 16 a jak się postarasz to 20 litrów benzynki. To o jakiej amortyzacji mowa ??? :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Diesel się nie przyjął i sie nie przyjmie bo silnik zaburtowy ma być lekki, tani i łatwy w obsłudze. Drogi i ciężki diesel raczej nie da rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Ja ustrzeliłem taki silniczek na TRS w Szczecinie. Na statku to ma jakiś sens, przynajmniej brak problemu z benzyną http://upload.secondsun.pl/img/14197123562013-08-04-590.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Ja ustrzeliłem taki silniczek na TRS w Szczecinie. Na statku to ma jakiś sens, przynajmniej brak problemu z benzyną Na mazut i tak nie pojedzie. Tutaj bardzie chyba chodzi o iskry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 kiedyś interesował mnie temat takich silników , z tego co pisali użytkownicy chyba yanmar , te motorki odpalają na benzynie i przełączają na naftę , zbiorniki paliwa mają podwójne benzyna -nafta . Byłem mocno zdziwiony myślałem ze to takie ropniaki na wtryski . Generalnie pisali że silniki dość wytrzymałe ale ciężkie , skomplikowane i amatorów na nich za wielu nie ma , jedynie tam gdzie jest łatwy dostęp do nafty lotniczej .W zastosowaniu zawodowym na morzu . http://msk.forum.motolodka.ru/att/f1/235649_21634.jpg Przed chwilką poszperałem , yanmar jednak ma wtryski i można lać ropę , ale w rejonach Arktyki leją naftę i olej a silniki Yamaha 25 smk czy yamaha 40 gek tylko nafta i benzyna ( dinozaury ) , http://msk.forum.motolodka.ru/att/f1/901730_92809.jpg takie ciekawostki , nowe też niby są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Na naftę to żadna rewelka. Suzuki już w ub. wieku , w latach 80-tych sprzedawało zwykłym śmiertelnikom zaburtowe silniczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.