wojtek.19 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Witam Mam Yamahe 4 2008 roku i chyba problem z chłodzeniem. Od nie dawna mam taki objaw, że strumień leci raz szybko raz wolno. Spowalnia po wlączeniu biegu. Po wygaszeniu silnika i włączeniu znów ten strumien jest dobry nieraz po ostrym przygazowaniu Fakt, że chodziła w zanieczyszczonej bece. Proszę o jakies rady. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Sprawdz w czystej wodzie. jak to nie pomoze to wymien przynajmniej wirnik pompy wody. Moze byc konieczna wymiana równiez obudowy wirnika.Takie jest moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.19 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 w czystej to samo. A czy jakby był uszkodzony wirnik to chyba powinno caly czas leciec wolno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Sprawdź nie strumień a temperaturę silnika. Sikawka nie musi oznaczać dobrego chłodzenia i odwrotnie, brak sikawki nie oznacza złego chłodzenia. U Yamy problemem jest to, że otwór kontrolny jest przed wejściem wody w kanały cylindra. Czasem daje się to zmienić zatykając otwór fabryczny i wiercąc otwór przed wylotem z kolektora wydechowego. Zacznij od próby przetkania otworu kontrolnego (w momencie zaniku strumienia). Bez przegazowywania. Jeżeli woda się pojawi to oznacza, że pompka podaje ( kwestia z jaką wydajnością) Sprawdź temperaturę cylindra i przygazuj czy czasem spaliny nie cofną wody( strumień zanika w momencie zwiększania obrotów. Podstawowy parametr to temperatura silnika i to musisz skontrolować. Wtedy ocenisz czy chłodzenie jest właściwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.19 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 BARDZO DZIEKUJE ZA rady, jak sprawdzić temp silnika? ten strumień zachowuje się dziwnie bo raz po przygazowaniu tak jak by się odtyka i daje duże ciśnienie , a raz nie i zanika. tak jak pisałem strumień zanika po włączeniu biegu i jak go wygasze i odpale to strumien wraca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Jeżeli odpalasz w beczce to po włączeniu biegu śruba może zabierać wodę kratce wlotowej/ssącej. Podnieśą pozim wody w beczce i silnik na wieszaku. Chodzi o zwiększenie odległości śruby od dna beczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.19 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 woda jest ze 20-30 cm ponad , ale po wyłączeniu biegu tez słabo i dopiero jak ponownie odpalę to wraca strumien chociaż były przypadki , że był dobrze też po wyłączniu biegu. a wleje więcej wody i podniosę do góry jak jeszcze jakieś rady to chętnie skozystam. A gdzie znajdę jakiś filmik , schemat układu chłodzenia? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Bardziej przydatny będzie chyba ten ;) :https://www.youtube.com/watch?v=GMqpT-kDbek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 myśle że nie zaszkodzi ściągnąć spodzine i obadać sam wirnik ,miałem tak że kawałek wirnika siedział w otworze i chłodzenie raz było i niebyło zależeło od ciśnienia wody na wolnych sikał a po dodaniu gazu ciśnienie zatykało otwór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.19 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 dziekuje za filmik wczoraj go znalazlem, i sie zastanawiam czy nie bede mial problemu z złożeniem a zwłaszcza zamontowaniem tych zacisków w kolumnie pod tymi zaslepkami gumowymi. ile może to kosztować w seriwisie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.