marcink Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Czytając wiadomości znalazłem coś takiego : http://dcs-188-64-84-11.atmcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p2/i/7bccfde7714a1ebadf06c5f4cea752c1/9cc7eaba-f76b-11e1-ac86-0025b511229e.jpg?type=1&quality=95&srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1024&srch=768&dstw=1024&dsth=768 więcej widać na filmiku na stronie od pierwszych sekund http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,wisla-pobila-rekord-tylko-62-centymetry,56766.html#!prettyPhoto Wygląda mi to na turbinę założoną zamiast normalnej spodziny z przekładnią, cel takiego zabiegu jest raczej jasny :) policja wodna pływająca po Wiśle szybko wydałaby cały swój budżet na nowe śruby. Pływał ktoś czymś takim ? Jak jest z mocą, osiągami itp ?. Czy wymagana jest jakaś większa przeróbka czy wystarczy tylko zdjąć oryginalną spodzinę i założyć turbinę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ra_dek Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Widziałem filmik o firmie która produkuje łodzie /głównie ratunkowe/ z podobnym napędem, który to napęd jest ponoć bardzo wydajny i bardzo szybki. Myślę że jak się poszuka na YT to filmik się znajdzie. Szczegółów nie pamiętam ale zasuwało toto nieźle. P.s. Stan wody masakra :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 na logikę wedle mnie: jeśli płyniesz szybciej to sila silnika stara sie oderwać dzioba od wody.... jeśli z tylu jest kat ujemny to moze sie dziób oderwać... jeśli z tylu by nie było podcięcia... to silnik zeby oderwać dzioba musiał by zanurzyć (wciskac) w wodę tyle części pływaków.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Chyba każdy producent ma takie specjalistyczne wersje choć na zywo nigdy takiego nie widziałem... http://outboardsjet.com/wp-content/uploads/2011/04/OptimaxJet110.jpg http://outboardsjet.com/wp-content/uploads/2011/04/f602.jpg http://m.marine.honda.com/content/images/models/beauty/bf105_large.jpg http://www.tohatsu.com/highslide/images/large/35Jet_1.jpg Trochę można poczytać tu: http://outboardsjet.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Musti coś dla nas . http://www.mercurymarine.com/engines/jets/optimax-sport-jet/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Kamienie mają większą masę od wody to i odrzut lepszy. Tylko patrzeć jak Navy Seals dostanie na na wyposażenie jako uzbrojenie defensywne. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink Opublikowano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Ciekawe, nigdy wcześniej nie widziałem takich silników, nie sądziłem nawet, że jest możliwe takie połączenie :) Zawsze patrząc na policję na Wiśle zastanawiałem się ile śrub urywają w roku, teraz widzę że przemyśleli sprawę, dobrze, że chociaż tą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Argi Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Jeden taki Mercury (chyba 40KM) stoi w Sandomierzu, przy plantach. Od razu zwróciłem na niego uwagę, ale nie było z kim pogadać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajson Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 parę takich silników montowaliśmy w sportisie dla SG , strata mocy na uciągu 40-45% , chyba wszystkie te silniki SG przerobiła na śrubę z powrotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 No tak,ale oni śmigają po zatoce a tam głębokość i dno inne jak na Wiśle ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 parę takich silników montowaliśmy w sportisie dla SG , strata mocy na uciągu 40-45% , chyba wszystkie te silniki SG przerobiła na śrubę z powrotem Wiedziałem że strata mocy będzie ale skoro tyle to już go nie chcę. Zresztą u nas nie ma wypłyceń na kamieniach tylko na szuwarach a tego ten napęd i tak nie ogarnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Zeby płynąć w ślizgu takim ustrojstwem potrzeba co najmniej 1m wody. Tak jak skuter wodny. Po płyciznach tylko pomalutku. A jak się zaplącze jakaś linka, żyłka czy inny wodorost to zabawy na pół dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.