dlugi1974 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Witam wszystkich, parę dni temu nabyłem takie coś - jest to silnik KÖNIG4 lub TOMOS jak kto woli. Sam silnik bardzo ładnie pracuje ale martwi mnie śruba która jest w dość kiepskim stanie i tutaj moje pytanie czy ktoś się orientuje "gdzie i za ile" ewentualnie czy ktoś coś takiego regeneruje w rozsądnych pieniądzach. Czy mógłby ktoś mi odpowiedzieć na pytanie czy ta śruba jest prawidłowo osadzona bo ta śrubka która przechodzi przez śrubę napędową chyba nie jest oryginalnym rozwiązaniem. No i ostatnie pytanie czy ktoś z użytkowników posiada może zakrętkę zbiornika bo ta widoczna na fotce jest uszkodzona i nie można jej nakręcić? średnica to 44 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Śrubę trzeba napawać ( metodą TIG w osłonie argonu). Mocowanie śruby jest jak najbardziej oryginalne ( http://sjp.pwn.pl/szukaj/oryginalno%C5%9B%C4%87.html ) :D Kołek, spełniający funkcę sprzęgła stałego, powinien być wewnątrz piasty śruby. Ktoś sobie poradził inaczej. Pewnie miał powód np. wyrobione gniazdo w piaście. Kapturek powinien mieć zawleczkę zabezpieczającą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi1974 Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Czy znacie kogoś kto zregeneruje w dobrych pieniądzach tą śrubę? ewentualnie gdzie można kupić nową do tego silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi1974 Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 To może chociaż ktoś podpowie jak ściągnąć śrubę napędową ? odkręciłem już tą śrubkę która przechodzi przez oś śruby napędowej ale nic więcej nie mogę zrobić . >:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Kapturek powinien mieć zawleczkę zabezpieczającą. Zaglądałeś pod kapturek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi1974 Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 kapturek już odkręcony podobnie jak śrubka , została sama śruba napędowa na osi i nie mogę jej ściągnąć. Czy oś może mieć jakiś "zamek" ? czy po prostu mam ją siłą ściągnąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi1974 Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Witam, po woli silnik dochodzi do stanu użytecznego ale mam kolejne pytanie co to za element oznaczony na rysunku numerem 206.588 o nazwie " water tube" i jakie jest jego zadanie ? spoko rozumiem że to nie forum ze specjalistami silników, ale może ktoś poda adres gdzie można porozmawiać ze specjalistami od silników ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.