Johnny_bravo750 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Hej suzuke... mailem zakonserwowana czymś takim "ala" gumowatym..... taka konserwacja fabryczna .... zmyłem ja i silnik zaczyna łapać na nakrętkach.... rudawa.... wiec postanowiłem zakupić coś takiego... jedyna co natrafiłem to coś takiego ale co to ani gdzie kupić nie podano... http://upload.secondsun.pl/img/1374679864konserwacja.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 miki mówi ze używa czegoś takiego http://motokosmetyka.pl/product_picture/full_size/d701c5e99d75c55f5d79a6e67fd03b8b.jpg http://motokosmetyka.pl/pielegnacja_pojazdu/elementy_mechaniczne_i_metalowe/cyclo_break_away_369_g_-_pianka_penetrujaca_do_odkrecania_nawet_najbardziej_zardzewialych_srub.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 a szukam czegoś co jest do tego stworzone :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Johnny jest środek Quicksilvera - CORROSION GUARD bardzo dobry i profesjonalny ja używam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Witać , ja używam tego od lat , w sumie nie narzekam http://aqua-sport.sote.pl/media/products/4644/images/thumbnail/big_4644.JPG?updated_at=1372949062 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 jaka to warstewkę tworzy taka jak ala wosk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 znalazłem http://aqua-sport.sote.pl/protektor-silnika.html tylko jak to się zachowuje po rozpyleniu i co tworzy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Znalazłem w kącie flaszkę ,,wosku" o nazwie Elaskon ML. Całkiem porządny preparat woskowy. Używam przy samochodach do wkręcania śrubek w miejscach narażonych na korozję. http://www.elaskon.otwarte24.pl/5,ELASKON-2000-ML-Butelka-do-pistoletu-1l Zaczaj się pod jakąś podstawówką, gwizdnij uczniowi pędzelek do plakatówek. Kup ten środek i maluj te swoje śrubki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 znalazłem http://aqua-sport.sote.pl/protektor-silnika.html tylko jak to się zachowuje po rozpyleniu i co tworzy ? Dokładnie tam kupowałem , rozpylasz na silnik , powstaje cienka warstwa chroniąca silnik przed działaniem wody i soli , w razie potrzeby można to zmyć . Jak zapodasz na obudowę to też działa ( woda nie trzyma się i spływa ) , nie pamiętam kto mnie to polecił ale z tego co pamiętam to jeden z nie licznych preparatów dedukowany do silników zaburtowych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrvat Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Ja zabezpieczyłem miejsca gdzie wylazła ruda a które niedostępne dla łap podczas normalnego użytkowania w bardzo ordynarny sposób, mianowicie smarem do łańcuchów motocyklowych :P Nic innego nie miałem pod ręką a z doświadczenia wiem że nie ma takiej wody która dałaby radę temu specyfikowi. Z feli motocyklowej nawet przy 160 atm z myjki z podaną chemią nie schodzi więc słona woda też temu rady nie da :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Ja zabezpieczyłem miejsca gdzie wylazła ruda a które niedostępne dla łap podczas normalnego użytkowania w bardzo ordynarny sposób, mianowicie smarem do łańcuchów motocyklowych :P Nic innego nie miałem pod ręką a z doświadczenia wiem że nie ma takiej wody która dałaby radę temu specyfikowi. Z feli motocyklowej nawet przy 160 atm z myjki z podaną chemią nie schodzi więc słona woda też temu rady nie da :P Wszystko fajnie , ale własnie problem w tym że czasami trzeba to zmyć ( razem z brudem i kurzem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz W. Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Smar do łańcuchów motocyklowych doskonale zmywa się naftą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Pamiętać trzeba, że oprócz spalin to jeszcze mazidła są zagrożeniem dla czystości wody. Ekologia od nas też jest wymagana. Inna sprawa to sposób na egoistyczne zmartwienia. Trzeba znaleźć jakiś kompromis bo ,,navigare necesse est" Spaliny, antyfouling, smary i oleje a potem po ryby trzeba jeździć co najmniej 40 mil w morze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrvat Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Smar do łańcuchów motocyklowych doskonale zmywa się naftą. Dokładnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Smar do łańcuchów motocyklowych doskonale zmywa się naftą. Dokładnie :) Każdy sam dla siebie złośliwy Pinokio , a co na to gumy i plastyki w silniczku , z resztą czy to aż taka duża różnica w zakupie smaru od specjalnie dedukowanego środka do ochrony silnika ? Nie sądzę że ci co produkują tego typu chemie byli nie świadomi że zwykły smar do łańcucha jest lepszy ;) . Znam przypadek kiedy na nowym aucie ubili silnik dla tego że olej wyciekł na pas rozrządu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrvat Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 U mnie plastiki i gumy nie rdzewieją więc ich nie psikam :) Dodatkowo Ci powiem że w silniku gumy i plastiki powinny być olejoodporne i sądzę że raczej takie są bo z natury są narażone na działanie paliwa i olejów jeśli nie bezpośrednio to na ich pary. Dlaczego nie psikałem dedykowanym ? Odpowiedz jest banalna - nie miałem takiego na półce w garażu a smar do łańcucha się zresztował :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.