Czocho1984 Opublikowano 2 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2021 Witam. Posiadam łódeczkę Canade. Miałem w niej silnik 35km i wchodziła w slizg bez problemu. Silnik zmieniłem na 50km i tu ku mojemu zdziwieniu efekt mizerny. Nie chce wejść w ślizg ani silnik nie wkręca się na obroty. Co może być tego przyczyną? Sruba jaka jest przy tym silniku to 11-3/4x17. Silnik na podłączonych słuchawkach ładne wkręca się na obroty a pod obciążeniem niestety nie. Nie qiem gdzie szukać przyczyny. Proszę o jakieś sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoki3 Opublikowano 2 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2021 Witam. Posiadam łódeczkę Canade. Miałem w niej silnik 35km i wchodziła w slizg bez problemu. Silnik zmieniłem na 50km i tu ku mojemu zdziwieniu efekt mizerny. Nie chce wejść w ślizg ani silnik nie wkręca się na obroty. Co może być tego przyczyną? Sruba jaka jest przy tym silniku to 11-3/4x17. Silnik na podłączonych słuchawkach ładne wkręca się na obroty a pod obciążeniem niestety nie. Nie qiem gdzie szukać przyczyny. Proszę o jakieś sugestie. Rozumiem, że stopa silnika jest taka sama w 50 i 35 ? Jakiej masz średnicy wężyk doprowadzający benzynę ze zbiornika 6mm czy 8mm, jakiej jakości masz gruszkę paliwową ? Kiedyś przy swojej łódce miałem podobnie (zaraz opiszę ale koledzy na forum mi nie wierzyli). Miałem silnik 40 i zmieniłem na 50. Czterdziestka chodziła znakomicie natomiast po zmianie na 50-tkę łódka nie chciała pływać , a silnik na wodzie początkowo wchodził na obroty i w ślizg następnie zaraz obroty malały do postojowych i kicha. Natomiast w beczce i na słuchawkach pracował jak marzenie. Okazało się, że pomogła zmiana zbiornika paliwowego z płaskiego na komorowy. Do tej pory pływam na tym silniku. :) Oczywiście nie znaczy, że masz to samo tym bardziej, iż nic nie pisałeś o początkowym wkręcaniu się na wodzie silnika. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czocho1984 Opublikowano 2 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2021 Wężyk paliwowy mam chyba 6mm więc mogę spróbować zmienić, ale nie wiem czy tu jest problem. Na słuchawkach chodzi pięknie i nie ma problemu na biegu wejść na obroty. Stopa była w 35 S i tutaj też jest S. Dodam zdjęcia jak wygląda silnik względem dna może to coś pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 3 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Bez obciążenia nawet silnik trup da rade ładnie wejść na wysokie obroty. To jest 2t? Próbowałeś zmierzyć kompresję na cylidrach. Masz do tego obrotomierz? Jak tak to do jakich obrotów silnik dochodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamanthel Opublikowano 3 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 A nie za duży skok na tej śrubie? Jaki był rozmiar śruby przy wcześniejszym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 Zakładając ze silnik sprawny i odpowiednio ustawiony to bym zmierzył obroty i dopiero bym miał punkt odniesienia co do skoku śruby . U mnie na 100 konnym silniku 17" i jest co pchać na fali ;) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.