lewar Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Miki problem jest taki Johnson BJ20ELEIE zabrakło ładowania i skończyło się w tym momencie ssane auto. kolega popłynął na ryby i padł mu dolny garnek,wrócił do portu na jednym...górnym plan mamy taki żeby pomierzyć ciśnienia na garach żeby ocenić czy wbijać się w remont i pytanie jest jakie powinno być to ciśnienie . jeśli będzie ok. to jak sprawdzić który z tych elementów na zdjęciu odpowiada za brak ładowania dodam że na tym jednym garze przepłynął 3km a jak zdemontowałem mu koło zamachowe to zauważyłem że trochę tam mokro jest(jakby puszczał zimering) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Witaj , z tym forumowym rzeczoznawcą to tak trochę pod włos mnie bierzesz . Nie da rady właśnie zgoliłem glacę na króciutko :) Kompresja 9-10bar bdb. Poniżej 8 trzeba zajrzeć dlaczego. Podrzucam trochę elektryki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 lądowanie nie tylko cewka jest opowiedziana, może układ prostowniczy ( diody) lub regulator na schemacie opisany jako rectifier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Zapomniałeś o bezpieczniku ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Dzięki. Czyli na początek ciśnienia. Dam znać jak chłopaki pomierzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Ciśnienie i iskra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Oczywiście , ale za nim te dwa leniwce co to go mają do spółki coś zrobią to pewnie będzie przyszły weekend , tak więc do nowego sezonu pewnie dadzą radę ;D ;D ogarnąć całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Miki, od niedawna pojawiły się na rynku silniki Suzuki 15 - 20 kM. Są one na wtrysku i interesuje mnie jakiej to może być jakości. Jestem nimi mocno zainteresowany bo z racji niskiej wagi w stosunku do mocy, podpasowałby mi do gumiaka. Co sądzisz na ich temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 No cieszę się że koledzy załapali i że temat się rozwija (pomijając oczywiście to padło o którym pisałem wcześniej) ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Jeszcze taki motorek nie przechodził przez moje ręce. Waga jak na czterosuwa jest faktycznie zadziwiająco niska ? Może korbowody wstawili aluminiowe? Pojemność 327ccm w porównaniu do 350 dwusuwa oznacza, że ten silnik musi się najpierw wkręcić na obroty żeby osiągnąć pełną moc. Grzebałem niedawno przy Tohatsu M20 i byłem pozytywnie zaskoczony. Takie małe a na wtrysku. Pociągnięcie miał lepsze niż 30 w czterosuwie. Poza tym przełożenie w suzuki 2.08:1 a w tohatsu 2.15:1 Niestety o tym modelu suzuki mogę tylko gdybać. P.S. Lewar trochę przesadził z tym rzeczoznawcą ;) teraz jak czegoś nie wiem to ....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Miki, znam Tohatsu bo ujeżdżam nim teraz na gumiaku i jest bez zarzutu, ale taka 15-stka z wagą 52 kg to trochę za dużo a Suzuka jednak 20 kM a tylko 44 kg a przy targaniu jestem zdany tylko na siebie :( C:-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Nie mam nic przeciwko suzuki ale ta waga jest trochę dziwnie niska. Ciekawe gdzie zaoszczędzili. Sama głowica już ma niezłą masę. Trafiłem już johnsona z alu korbowodami . Jeden się urwał i nie było kompresji. Nawet do głowy mi nie przyszło, że korba może się urwać. Silniczek 10HP. A johnson to suzuki ( czterosuwy) . A może kitajce już się za to wzięli? Poczekaj trochę aż @jzsho przetestuje dobrze swój nowy nabytek i się podzieli opinią. Trwałość nie idzie w parze z niską wagą , najczęściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludo52 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Miki problem jest taki Johnson BJ20ELEIE zabrakło ładowania i skończyło się w tym momencie ssane auto. kolega popłynął na ryby i padł mu dolny garnek,wrócił do portu na jednym...górnym plan mamy taki żeby pomierzyć ciśnienia na garach żeby ocenić czy wbijać się w remont i pytanie jest jakie powinno być to ciśnienie . jeśli będzie ok. to jak sprawdzić który z tych elementów na zdjęciu odpowiada za brak ładowania dodam że na tym jednym garze przepłynął 3km a jak zdemontowałem mu koło zamachowe to zauważyłem że trochę tam mokro jest(jakby puszczał zimering) Kolego po co demontowałeś koło zamachowe? Szansa jedna na tysiąc że poszła cewka .Wg mnie siedzi prostownik i prawdopodobnie jedna cewka zapłonowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Cewki były zamieniane więc ich awarię wykluczam. Jeśli chodzi o prostownik to być może , tyle tylko że ktoś zawrócił mi d..ę ja Mikiemu a kol. od tamtej pory nie zrobił nic żeby zdiagnozować cokolwiek . (a koło .....bo mnie poprosił :D :D0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.