slawek66 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 ... się trafił za bardzo rozsądne pieniążki, nowy w sensie że nie używany. podpowiedzcie dobry ludzie na co zwrócić szczególną uwagę żeby maszyny nie zabić. pozdrowienia dla wichrowców ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 o o o oleju do mieszanki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek66 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 będę pamiętał :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 o o o oleju do mieszanki :D Najważniejsze.. ja kiedyś zapomniałem, i urwałem tłok... :-[ Chyba warto też kable zwłaszcza do świec wymienić na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Przy okazji kabli fajki też wymień na typowe dla zaburtowców albo pił spalinowych czy innych kosiarek. Świece z wysuniętą końcówką elektrody np. NGK BP7HS. Ja chwaliłem czeskie Pal N7Y czy jakoś tak. Wstaw gaźnik od Wichra 25 i nagwintuj końcówkę dyszy głównej ( ze dwa zwoje). Da Ci to lepsze rozpylenie mieszanki i niższe zużycie paliwa. Zamontuj wyłącznik termiczny 90 stopni C na głowicy,połącz z gasidełkiem i jakimś buczkiem. Wirnik pompki wodnej sprawdź czy masz na wieloklinie czy sześciokącie oblanym gumą. Jeżeli na sześciokącie to spodziewaj się problemów z działaniem pompki. Guma będzie stała w miejscu a wałek, razem z mosiężną tuleją, będzie się obracał i. Na sześciokącie ciężko to będzie dostrzec. Trzeba go przewiercić na ,,przestrzał", nagwintować i powkręcać śrubki nierdzewne. Jeżeli nie masz kontrolki pracy pompki ( sikawka) to wywierć 3mm otworek w kolektorze wydechowym. Woda może się lać na ,,talerz". Przynajmiej będzie zawsze czysty ;) Aha, byłbym zapomniał, że to kacap a nie Konig. Wysokość otworków dyszy głównej w gardzieli jest regulowana aluminiowymi podkładkami. Z tym bywa b. różnie poczas montażu. Nie pamiętam dokładnie jaka powinna być ale coś mi świta że 1" czyli 25,4mm. Sprawdź w sowieckich manualach. Wbrew pozorom jest to najistotniejszy parametr przy tym gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek66 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Przy okazji kabli fajki też wymień na typowe dla zaburtowców albo pił spalinowych czy innych kosiarek. Świece z wysuniętą końcówką elektrody np. NGK BP7HS. Ja chwaliłem czeskie Pal N7Y czy jakoś tak. Wstaw gaźnik od Wichra 25 i nagwintuj końcówkę dyszy głównej ( ze dwa zwoje). Da Ci to lepsze rozpylenie mieszanki i niższe zużycie paliwa. Zamontuj wyłącznik termiczny 90 stopni C na głowicy,połącz z gasidełkiem i jakimś buczkiem. Wirnik pompki wodnej sprawdź czy masz na wieloklinie czy sześciokącie oblanym gumą. Jeżeli na sześciokącie to spodziewaj się problemów z działaniem pompki. Guma będzie stała w miejscu a wałek, razem z mosiężną tuleją, będzie się obracał i. Na sześciokącie ciężko to będzie dostrzec. Trzeba go przewiercić na ,,przestrzał", nagwintować i powkręcać śrubki nierdzewne. Jeżeli nie masz kontrolki pracy pompki ( sikawka) to wywierć 3mm otworek w kolektorze wydechowym. Woda może się lać na ,,talerz". Przynajmiej będzie zawsze czysty ;) Aha, byłbym zapomniał, że to kacap a nie Konig. Wysokość otworków dyszy głównej w gardzieli jest regulowana aluminiowymi podkładkami. Z tym bywa b. różnie poczas montażu. Nie pamiętam dokładnie jaka powinna być ale coś mi świta że 1" czyli 25,4mm. Sprawdź w sowieckich manualach. Wbrew pozorom jest to najistotniejszy parametr przy tym gaźniku. takich właśnie konkretów oczekiwałem !!! dziękuje !!! nie masz przypadkiem fotek lub rysunków tych udogodnień ? jeśli tak to proszę na zuzanna.pw@interia.pl pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 nie miałem wichra w rękach ale często widziałem jakie kłopoty mieli z odpaleniem po zimie , dużo świec na wymianę ??? za dużo i nie właściwej konserwacji dawało chyba takie efekty ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 ,,...nie masz przypadkiem fotek lub rysunków tych udogodnień ?..." tutaj masz adres do sowieckich linków: http://forum.mazury.info.pl/viewtopic.php?t=827 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucyfer Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zobacz jaką masz dyszę główną w gaźniku orginał chyba 145 ja zamieniłem na 110 od fiata 125 lub polonez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.