Skocz do zawartości

olej przekladniowy koloru mlecznego jaka moze byc przyczyna potrzebna pomoc


ryszardk40
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw zdejmij śrubę i podkładki. Obejrzyj czy, tak jak pisze @jack, nie nawinęło się coś na wałek i podniosło uszczelniacz.

Zlej olej , przepłucz naftą bebechy i zapodaj przez otwór spustowy 1-2 bar powietrze. Jeżeli jest nieszczelność to trzeba wymienić uszczelniacze. Obejrzyj też dobrze śruby spustową i odpowietrzającą. Często, ponieważ są takie same, łatwo o wadliwy montaż po wymianie oleju. Chodzi o uszczelki. Czasem zostają w otworach  a czasem na śrubie. Może się zdarzyć tak,że na jednej śrubie są dwie a na drugiej wcale. Kawa z mlekiem to jeszcze nie tragedia. Można pływać ale nie wolno zostawiać na okres dłuższy niż  2 tyg. Emulsja nie jest groźna ale po rozwarstwieniu na olej i wodę może narobić szkód przy dłuższym postoju. Dlatego po sezonie, przed zimowaniem bezwzględnie trzeba sprawdzać czy w spodzinie nie ma oznak wody. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...