pawelpk Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Witajcie Podczas ostatniego plywania i wciągania łodzi na przyczepę zauważyłem niewielką plamę paliwa wokół stopy. Rozumiem że to nie jest normalne i na wiosnę trzeba sie nastawiać na naprawę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Raczej jak naprawić to zimą na wiosnę to trzeba pływać ^-^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpk Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 W sumie racja, a co najczęsciej w takich przypadkach jest naprawiane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AToMik Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Bardziej prawdopodobny to będzie olej z siłownika trymu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Teraz to już za pózno bo masz łódke na przyczepce, ale można było sprawdzić skąd to cieknie. Trymem trochę byś na postoju się pobawił (góra,dół) i wtedy wszystko byłoby jasne. Ale nie przejmuj się ja tez to będę na wiosnę przerabiał :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpk Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Obejrzę siłownik trymu bo wtedy powinien być zapocony. Najgorzej że to było na ostatnim pływaniu i już drugi raz nie miałem okazji się temu przyjrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Sprawa jest prosta , wymieniasz nowe oringi (oryginały) problem może sprawić nakrętka i specjalny klucz który jest potrzebny do jej odkręcenia. Ja odłożyłem temat do wiosny bo teraz nie chce mi sie tego robić, oringi mam zakupione , klucz pożyczę ,godzina może dwie pracy i temat powinien być ogarnięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Ale nie przejmuj się ja tez to będę na wiosnę przerabiał :-) Czyli zostawianie opuszczonego silnika nie pomogło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 No definitywnie nie pomogło, ale 4 lata było spokoju, na wszystko przychodzi czas , wszystko sie psuje a tym bardziej kiepskie oringi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpk Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Ale nie przejmuj się ja tez to będę na wiosnę przerabiał :-) Czyli zostawianie opuszczonego silnika nie pomogło? A silnik powinno sie opuszczony trzymac przez zimę? ma to znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Jak masz łodke na przyczepie to silnik powinien być na maxa opuszczony, mówimy tu o okresie zimowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Jak nie opuścisz to może zostać woda i narobić szkód. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.