maćko1975 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Witam. Prosiłbym was o pomoc w regulacji gaźników w Mercurym 60hp z 2000r. Mianowicie nie wiemy w jaki sposób mamy to zrobic, nie wiem moze byscie podrzucili jakies schematy albo jakies wasze pomocne wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz_zabrze Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Napisz z czym masz problem i czego nie wiesz :-[ - nie wiemy co dzieje się z silnikiem ( może to nie gaźniki tylko coś zupełnie innego ) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maćko1975 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 raczej na pewno jest to gaźnik, bo dopóki nie ruszyliśmy srubek to wszystko było ok, a teraz przy wchodzeniu w slizg traci moc, jest taka jakby "turbo dziura" i dopiero potem rusza i strasznie telepie nim... ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz_zabrze Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Jak masz obrotomierz to przy jakich obrotach się to dzieje ? około 3 tys ? jak to 2-suw to właśnie przy tych obrotach następuje przejście z dyszy " wolnych na wysokie " w takim przypadku zwiększ dawkę paliwa - zbyt uboga mieszanka nie zapewnia ponadto dobrego " smarowania " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maćko1975 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Turbo dziure mamy przy 3tys Obrotów. A telepie nim na 1tys...Czyli mozliwe zeby zwiekszyc dawke paliwa tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maćko1975 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 A to jak wyregulowac wolne obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz_zabrze Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Dokładnie - kilka dni temu przerabiałem ten temat ze znajomym znad akwenu - do dzisiaj nie może uwierzyć że to taka " pierdoła " potrafi skutecznie " zhamować " silnik ;) co do wolnych obrotów to wkręć dysze do lekkiego oporu , wykręć około 2 obrotów i potem odkręcaj do uzyskania zadowalającego poziomu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maćko1975 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 To bede próbował i dam wam znac jak wyszło ;) Narazie dziekuje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 gdzieś czytałem, że punktem wyjściowym do regulacji większości gaźników jest wkręcenie śruby do lekkiego oporu, następnie wykręcenie 1,5 obrotu i od tego momentu zaczyna sie regulacja: troche w prawo troche w lewo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 do ustawienia tych gazników potrzebny jest wakuometr i były dwie wersje gazników z regulacja mieszanki (starsze )i bez mozliwosci regulacji mieszanki (nowsze) dokumentacja serwisowa jest na forum. Jak nie bedziesz mógł znalezc daj znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 raczej na pewno jest to gaźnik, bo dopóki nie ruszyliśmy srubek to wszystko było ok, a teraz przy wchodzeniu w slizg traci moc, jest taka jakby "turbo dziura" i dopiero potem rusza i strasznie telepie nim... ;D No jasne, wszystkie śrubki trzeba ruszyć i poprawić to będzie lepiej! A kąt wyprzedzenia zapłonu też przestawiałeś? Bo jak jest źle to też "telelpie"! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maćko1975 Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 do ustawienia tych gazników potrzebny jest wakuometr i były dwie wersje gazników z regulacja mieszanki (starsze )i bez mozliwosci regulacji mieszanki (nowsze) dokumentacja serwisowa jest na forum. Jak nie bedziesz mógł znalezc daj znac To jednak kolego jak bys mógł pomóc to byłbym wdzieczny ;) Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 jeszcze napisz czy to dwu czy czterosów i jak mozesz daj numer seryjny moze byc na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 jeszcze napisz czy to dwu czy czterosów i jak mozesz daj numer seryjny moze byc na priv I od tego trzeba by chyba zacząć ;) Bo jak czterosów to może dojść pompka przyspieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.