CINEK37 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Witam Jestem swiezakiem w kwestiach silnikow , posiadam motorowke Jesion IV zostal w niej zdemontowany sinik stacjonarny i przymierzam sie do montazu sinika zaburtowego i dlatego w tej kwestji mam do was kilka pytan i prosb€ o pomoc w doborze takiego silnika . Jak kazdy z wielu was wie Jesion IV jest duza motorowka . Prosze o pomoc w tej dziedzinie . Mam nastepujace pytania : Jakiej marki silnik zaburtowy bylby najkorzystniejszy w kosztach zakupu, spalaniu i uzytkowaniu Jakiej mocy sinik ? Jaki silnik jest lepszy 2 czy 4 suw ? Jaka musi byc stopa ? dluga czy krotka ( wyczytalem to na forum ze sa dwa rodzaje :) ) Gdzie mogbym zakupic taki silnik uzywany (adresy firm ,kontakty ,telefony ) Na co powinienem zwrocic uwage przy zakupie takiego silnika uzywanego ? Jezeli cos pominolem to prosze o wskazowki co powinienem jeszcze wiedziec Bede wdzieczny za pomoc bo sezon tuz tuz , prosze o kontakt na forum lub email marcinek_k77@wp.pl Pozdrawiam Cinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Praktycznie większość tematów było poruszanych, więc poszperaj na forum... 1. taki, który tanio kupisz i będzie stosunkowo młody 2. podobno pływają z mniejszymi, ale celuj 80-90 w górę 3. poczytaj np: http://forum-motorowodne.pl/silniki-do-lodzi/ktory-silnik-wybrac-80-115km-porownaie-kosztow-ekspoatacji-2t%28nowego-typu%29-i-4t/ 4. dopasowana do pawęży - zmierz wysokość pawęży i będziesz wiedział 5. szukaj na allegro i portalach ogłoszeniowych 6. pochodzenie, wygląd, kompletność, kompresja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Jak masz zerowe doświadczenie w sprawaxh technicznycxh silnika to lepiej poproś kogoś bardziej oblatanegow temacie. I dokonuj zakupu z nim. W 2T kompresja to trochę mało do oceny stanu technicznego. Najlepiej sprawdzać silnik założony do łodzi i popływać na wysokich obrotach kilkanaście minut. Na ,,śluchawkach" czy w beczce sprawdzanie też jest nie pełne. Mogą być jakieś wady, które się ujawnią dopiero pod pełnym obciążeniem. Sprzedający zawsze chce wcisnąć jak najdrożej nie zawsze w pełni sprawny silnik. 1.Jak nie masz kogoś zaufanego do sprawdzenia motorka to bez próby z łodzią na wodzie lepiej nie kupuj bo możesz się nadziać. 2.Po udanej próbie na wodzie zawsze sprawdź olej w spodzinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białyzet Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Koledzy powyzej odpowiedzieli Ci pieknie, więc mój post jest juz zbedny :P, ale dodam, że jak nie zalezy Ci na ekonomi, decybelach to kupuj dwusuwa !!! chyba, że masz duzo kasy to jak największy 4t jaki pawęż wytrzyma i GITARA !!! 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.