Cichy.tsk Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Witam, mam pytanie czy ktoś się spotkał z takim silnikiem bo jest to silnik ze stanów a nie bardzo wiem jaką mieszankę do niego stosować znalazłem coś takiego na necie ale to jest w galonach http://forums.iboats.com/forum/engine-repair-and-maintenance/other-outboard-brands/170379-ted-williams-9-9-fuel-mixture , może mi ktoś podpowie jaką mieszankę stosować? Mam jeszcze jedno pytanie może ktoś wie czy w województwie świętokrzyskim jest jakiś serwis silników ponieważ chciał bym żeby go ktoś przejrzał przed odpaleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 nie wiesz co oznacza 32:1 ??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichy.tsk Opublikowano 5 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 wiem co oznacza 32:1 ale z tego co czytałem a zaczynam dopiero przygodę z silnikami to mieszanka powinna wynosić 50:1, a tu po przeliczeniu galonów na litry nie wychodzi (121 : 3,785) tak więc dlatego zapytałem bardziej doświadczonych jaką stosować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Proporcja jest proporcją niezależnie od jednostki miary... ::) Jak zalecają 1:32 to tak stosuj. 1:50 to w nowszych konstrukcjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Producenci zalecają różne składy mieszanki do swoich silników. Z reguły wartości te wahają się od 1:30 do 1:50. Stosowanie nieodpowiedniej mieszanki - ze zbyt małą ilością oleju - może spowodować zatarcie silnika. Ale z drugiej strony stosowanie mieszanki ze zbyt dużą ilością oleju powoduję też problemy, np. przy uruchamianiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edwin711 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Fajny silnik ja mam Martina "100" i leje do niego 1:30 i jest dobrze nic sie nie dzieje jak byś kiedyś chciał sprzedać to daj znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichy.tsk Opublikowano 15 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Może ktoś ma jakiś namiar na serwis z okolic Kielc Radomia Skarżyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichy.tsk Opublikowano 30 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Witam, mam kolejne pytanie dziś był testowany silnik i jest pewien problem jak się wejdzie w ślizg i płynie na pełnej mocy z 10 sekund to silnik zaczyna wyć (wchodzi w większe obroty) śruba przestaje się kręcić tak jak by ktoś wyłączył bieg, jak się przełączy na luz albo na wsteczny a potem znowu zaczyna płynąć do przodu wszystko jest ok. do puki się go znowu nie przyciśnie. Ma ktoś może jakiś schemat jak wygląda przekazanie mocy na śrubę? może ktoś się z takim czymś spotkał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Pierwsze co to zdemontuj śrubę i zobacz jak jest osadzona na ośce i czy tam nie ma problemu , później to spodzina do weryfikacji :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.