Pavvel Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Czy mogę przez 2 tygodnie trzymać zaburtowy silnik pionowo w wodzie (Adriatyk), czy jednak powinienem odchylać go do poziomu gdy nie pływam? Sterczącą poziomo spodziną łatwiej zawadzić o inną udkę, paliwo z gaźnika może się wylewać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Są dwie szkoły: jedna mówi, że jak stopa jest w wodzie to sól na niej nie zastyga, a druga mówi, że na stopie podniesionej może sól się skrystalizować. Ja zawsze stopę podnoszę i nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz K Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Ja podnoszę żeby mi nie obrastała stopa glonami. Co do wycieku - mój znajomy z ZZ wypala paliwo do zera z gaźników właśnie żeby nie ciekło a potem podnosi. Śmieje się, że na początku reszta mariny patrzyła jak na wariata a teraz większość ma śruby w górze. Ale to było już trochę czasu temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Jest jeszcze jeden plus podnoszenia spodziny. W przypadku drobnej nieszczelności wyjęciem rozgrzanej przekładni z wody zmniejsza się ryzyko zassania wody w miejsce wypchniętego powietrza/oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.