Adrian7 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Witam. przy zakupie silnika (yamaha 4) dostałem do dokręcania śruby bolec podkładkę i nakrętkę lecz przy pracy w beczce delikatnie sie odkręca. Moje pytanie, jak prawidłowo powinna byc dokrecona śruba ? Bolec śruba podkładka nakrętka a w niej drugi bolec ktorego nie ma ? ps. Otwór w śrubie nie pokrywa sie z tym drugim na ktory zakładany jest cały osprzęt. Moze ma ktoś zdjecie poglądowe jak to powinno wyglądać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Z Twojego opisu wynika, że wałek i śruba są bez wielowypustów. Do zabezpieczenia śruby oryginalnie służył kapturek plastikowy. Nakręca się go na gwint wałka i zabezpiecza zawleczką nierdzewną. Możesz też użyć nakrętki sześciokątnej ( najlepiej koronkowej). Koniecznie trzeba ją zabezpieczyć zawleczką nierdzewną. Nakrętki z takim gwintem raczej w zwykłym sklepie ,,żelaznym" nie znajdziesz więc silnik pod pachę i do tokarza z kawałkiem teflonowego wałka. Dotoczy oryginalny stożek ( pamiętaj o podejściu na klucz do odkręcania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian7 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 I wszystko jasne ;) dziękuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.