darktosik Opublikowano 8 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2021 Witam, odebrałem nową łódź. Mam zamontowany ultraflex do 200 km to, że wyciekał olej z pod korka to może ok. bardzo wysokie temperatury, unormowało się... druga rzecz i pytanie: kręcenie wyzwala dźwięki jakby w środku była linka ;) położenie zero silnika to różne położenia kierownicy, jakby przepuszczała pompa. Pytanie, czy sie czepiam, czy to normalne? co do dźwięków to na innych obcych łódkach na to nie zwróciłem uwagi, jak również na położenie kierownicy tu na środku mam logo które co róż jest w innym położeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz W. Opublikowano 8 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2021 Co do dźwięków - prawdopodobnie zapowietrzona, Wyciek spod korka wlewu - kiedy miałem zalane po korek i było gorąco w koło korka odpowietrznikiem wydobywał się olej - więc raczej standard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darktosik Opublikowano 8 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2021 Co do dźwięków - prawdopodobnie zapowietrzona, Wyciek spod korka wlewu - kiedy miałem zalane po korek i było gorąco w koło korka odpowietrznikiem wydobywał się olej - więc raczej standard dzięki, będzie działane:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2021 Odpowietrzanie musi być przeprowadzane zgodnie z procedurą. Szybkie pokręcanie do oporu w jedną stronę i zostawienie w tej pozycji na kilkanaście sekund. Potem w drugą stronę to samo. W międzyczasie kontrola poziomu w pompie. Szybkie ,,machanie kierownicą z lewa na prawo nic nie daje. To jest tylko przelewanie spienionego płynu bez możliwości odpowietrzenia. Powietrze ma się ,,wytrącać" w pompie a nie w siłownikach i przewodach. Identyczna procedura jak przy odpowietrzaniu power trymu. Co do pozycji kierownicy to normalka, że za każdym razem kierownica jest ustawiona inaczej. Wystarczy, że zawór bezpieczeństwa przepuści i już mamy kierownicę obróconą bez przesunięcia siłowników. To terkotanie to właśnie zawór. Pompy też mają swój zakres ciśnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.