grzekilag Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 Witam Mam taki problem Wyjeżdżam na okonie do Świnoujścia i gospodarz od którego pożyczam od tą samą łódkę zmienił pawęż. Wynosi ona teraz 68 cm. Mój silnik z którym jeżdżę tam od 10 lat to yamaha 8k ze stopa typu L. Czy mój silnik da radę na takiej pawęży czy nie bardzo. Proszę o pomoc Zdjęcie pawęży niżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 Silniki albo są przystosowane do pawęży S,L, XL itd albo mają długość stopy S, L, XL itd. Problem polega na tym, że powstało zamieszanie wokół S, L XL. Kiedyś oznaczało to wysokość pawęży a silniki były produkowane z długością stopy przystosowaną do takich pawęży. Teraz ten system się wymknął spod kontroli i trzeba kombinować. S-15" = 381 mm L-20" = 508 mm XL-25" = 635 mm Od strony praktycznej wystarczy, że pompa wodna będzie zanurzona co najmniej 2cm poniżej lustra wody w każdych warunkach : ślizg i pływanie wypornościowe. Jeżeli nie pływasz w ślizgu to silnik może być zanurzony znacznie wyżej niż zaleca instrukcja. Zachowane musi być zanurzenie pompki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzekilag Opublikowano 19 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 Bardzo dziękuje za odpowiedz Jak sadze pompa jest poniżej płyty kawitacyjnej Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 Źle sądzisz. Pompa jest powyżej złącza spodziny z kolumną silnika. Zasysa wodę poniżej płyty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.