dawtow Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Zakupiłem wakuometry coby zsynchronizować 2 gaźniki w moim silniku force 120 2T. 4 cyl. i mam zagwozdkę gdzie wpiąć się z tym urządzeniem. Myślałem że powinienem się wpiąć tam gdzie są te plastikowe śrubki ??? dorobiłem nawet króćce na odpowiedni gwint :o ale raczej nie :-[ może ktoś coś podpowie czy w ogóle jest sposób na synchronizacje tych gaźników bez dorabiania dodatkowych przejściówek. https://goo.gl/photos/JZw4KSsYamRaioC1A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 A nie masz żadnych wężyków na kolektorze ssąsym za gaźnikami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawtow Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Nie ma >:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edwin711 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Myślę że do silnika dwusuwowego taki synchronizator był by odpowiedni http://www.piersideparts.net/BP7033.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.