Skocz do zawartości

320cdi v6


tomasze_k702
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No @tomasze_k702 jesteś zakręcony, pozytywnie oczywiście.

Moje zdanie jest jednak trochę inne. Jeśli zrobisz silniczek którego nikt nie będzie w stanie ogarnąć, to kto to kupi?

Ja mocno bym się zastanowił, czy kupić rozwiązanie do którego jest tylko jeden fachowiec.

Drobny problemik w silniku i już czekam na Ciebie cały sezon. Oczywiście miło stać w przystani i czekać, tylko w pobliskim sklepiku może gorzałeczki zabraknąć

Czy wziąłeś jeszcze pod uwagę, że podkręcając osiągnięcia jakiegoś fabrycznego silnika samochodowego (chyba) skracasz jego żywot?

Ile godzin popracuje podrasowany silnik?

W sporcie wyczynowym żywotność podkręconego silnika potrafi być wyżyłowana aż do 4 godzin!!!!!

Jaką dasz kupującemu gwarancję na tak przerobiony silnik?

 

Poza tym ludzie to mają popaprane w głowach.

U nas w klubie taki jeden naprzynosił części do napędu strugowodnego, kolega mu to poskładał, a gościu pyta o gwarancję!

Nasz kolega odpowiada, że gwarancja to do bramy  bo przecież napęd złożony z dostarczonych części!

Napęd działał, tylko określenie jego jakości i żywotności było niestety problematyczne!

 

Pozdrawiam

 

odpowiem Ci w nowym temacie .

nie chce zaklocac rozmow interesujacego tematu :"predkosci naszych lodzi"

moze nie jasno sie wyrazilem z ogarnieciem jednostki chodzilo

ogarniecie jednostki w fazie instalacji dostrojenia dostosowania do warunkow wodnych .

w przypadku juz istniejacej jednostki i pracujacej przy awari czynnosci sa podobne jak w samochodach ktore ulegaja  awarii  z tym ze laik ktory nie zna sie na silnikach nie potrzebuje fachwca od servisu marine tylko goscia z interfejsem ktory mu zczyta bledy . kazda taka jednostka ma obd i po podlaczeniu interfejsu w przeciagu paru min jestes w stanie okreslic przyczyne awari jednostki napedowej .

jak wiesz czesci do tych silnikow sa ogolnie dostepne od reki za niewielkie pieniadze . poza tym awaria podzespolu w tych motorach nie eliminuje go calkowicie z pracy a jedynie wprowadza w tryb awaryjny informujac uzytkownika o jakies awarii. tak wiec ja nie jestem w tym przypadku potrzebny . natomiast  podtrasowanie jednostki zle zrozumiales i delikatny sarkazm jest tu nie potrzebny ;)

mowa jest o dostosowaniu jednostki do warunkow wodnych nie koniecznie skoksowanie silnika!

nie bede tu wszystkich tajnikow wypisywal co i jak . Nadmienie tylko ze ten silnik daje mozliwosci dostrojenia do wymagan kazdego indywidualnie]\

mozesz ustawic najwiekszy moment w zakresie pewnych obrotow i predkosci z jaka chce przemierzac.

moge w przeciagu 3 min zrobic z niego oszczednego turystycznego cruisera badz w kolejnych 3 min malego scigacza .

moge pozyczajac koledze lodz sciac go przy wyzszych obrotach by mi nie rozwalil jednostki przez zle uzytkowanie itd.

na poczatku gdzies w swoim projekcie wspominalem dlaczego zdecydowalem sie na ta jednostke .

powtorze ponownie

silnik mechanicznie jest dosc dobra konstrukcja co sam przetestowalem uzytkujac auto przez 250kkm poza tym to udana jednostka ktora jest stosowana w mietkach do dnia dzisiejszego z powodzeniem .ja natomiast do lodzi zminimalizowalem jego zaleznosc od innych modulow co zawezilo jego awaryjnosc

na koniec dodam ze byle jaki zlodziej tego silnika za cholere nie odpali  ;D

pozdrawiam

 

[edit musti] - poprawiłem cytat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...