Skocz do zawartości

Chrysler 35hp


TomekKala
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wyglada na to, że przekaźnik został zastosowany w celu gaszenia silnika . Jego styki NC po wylaczeniu napięcia na cewkę robocza maja zewrzeć dwa czarne przewody i zgasić silnik . Swoją droga głupszego rozwiązania nie widziałem bo ten typ przekaźnika w tym

wykonaniu nie nadaje się wogole w

wilgotne środowisko z takimi drganiami . Wystarczy w jego miejsce dać przycisk monostabilny  NO-NC.  A tak naprawdę zastosować stacyjkę i Tyle . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli faktycznie te numery przewodów 2 i 5 idą od cewek to

zgodnie z teoria tak. Wywal to wszystko i

zrob od nowa potrzeba raptem dwa przewody aby go odpalić i dwa aby zgasić . Ssanie to kolejny przewód i to cała filozofia . Stacyjka musi po przekręceniu kluczyka przerzucić plus na przekaznik

 rozrusznika a po wciśnięciu kluczyka wrzucić ten plus na przewód ssania . W pozycji wyłaczony musi ona zewrzeć dwa przewody z cewek . Tylko najpierw ogarnij ten bałagan i poprowadź nowe przewody do stacyjki zgodne kolorami bo za miesiąc zapomnisz i problem gotowy . W piątek był u mnie mercury 35 który ktoś okablowal tak ze po przekręceniu kluczyka zdymila

sie cała linia do

manetki i połowa przewodów w silniku . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...