Skocz do zawartości

Chrysler Force 85 hp


smyk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam może ktoś będzie podpowie mi w jednym zagadnieniu,otóż mam do regulacji gaźniki,serwisy nie bardzo chcą to ruszać z racji rzadkiego u nas silnika i stwarzającego problemy,a jak już się zdecydują krzyczą horrendalne kwoty za regulacje,więc doszedłem do tego co i jak ale nie mogę zrozumieć jednego,zacytuje z innego forum.

 

 

2. The idle mixture screws must be adjusted to get best rpm while in gear at dock. Do not turn in further than 7/8 of a turn out. 1 turn out is safer.

 

jak przeliczyć te 7/8-chodzi o 7/8 obrotu,czy 7/8 obrotów,jak to interpretować.

dziękuje za wszelkie info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja biegu jałowego w silniku 2T polega na ustawieniu śrubą na zderzaku przepustnicy jak najniższych równych obrotów.

Podstawowa nastawa składu mieszanki to wkręcenie do oporu śruby idle mixture screw i wykręcenie ( w Twoim przypadku) 7/8 obrotu. to jest pozycja wyjściowa do regulacji.

 

Śrubę idle mixture screw wykręcamy nie więcej jak jeden obrót ( od 7/8 do 1 obr).  C:-)

Przy smarowaniu mieszankowym Nie wolno zubażać mieszanki bo grozi to zatarciem silnika.

 

Wolne obroty regulujemy pod obciążeniem ( na biegu, łódź może stać na cumach)

 

Chodzi o znalezienie najlepszej pracy silnika na wolnych obrotach.

 

Śruba idle mixture staramy się uzyskać jak najwyższe obroty a śrubą ograniczającą zamknięcie przepustnicy je obniżamy do wartości zapodanej w instrukcji obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja zrobiona pali ładnie jałowe wyregulowane,świece złote,układ chłodzenia czysty i szczelny,i dalej to samo,po zwiększeniu obrotów 15 do 20 sekund puchnie i traci moc po czym gaśnie,odczekam 20 sekund odpalam i jest ok do zwiększenia obrotów,nie mam pojęcia gdzie uderzyć jeszcze,pompa wody daje jak szalona
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uderzę w paliwo jutro,choć nie wiem czy to dobry kierunek,bo silnik ewidentnie puchnie,po odpaleniu ponownie z wylotu leci wrzątek z parą po kilku sekundach pracy leci woda letnia,termostat mam otwarty cały czas z racji słonej wody.zobaczymy z tym paliwem na początek,nagram film jak mi sie uda jak to wygląda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,...po odpaleniu ponownie z wylotu leci wrzątek z parą po kilku sekundach pracy leci woda letnia..."- czy aby po wejściu w ślizg nie gubisz chłodzenia???

Powody mogą być dwa:

-za wysoko kratki wlotowe w spodzinie ( ponad lustrem wody)

-słabe ciśnienie z pompy chłodzenia i ciśnienie spalin odrzuca/cofa wodę przez kolektor wydechowy.

 

Na pierwszy ogień wysokość zawieszenia silnika  apotem pompa wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kratki są jak cała spodzina aż ponad płytę pod wodą niezależnie od prędkości.

gaźniki poziom paliwa,książkowy

załączam film,jak to wygląda

 

dodam że zaczęła mi się w silniku zbierać woda,znaczy w środku zawsze jest,ale teraz w miarę rozpędzania poziom rośnie aż do bendixu rozrusznika,jak zwalniam poziom opada,widać jak staje silnik to aż chlapnęło,układ chłodzenia mam szczelny,może być że wpycha od dołu pod osłone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic mu  nie brakuje paliwo ma dostarczane,pompowałem go i było to samo,jak zgasł któryś raz z kolei to odkręcałem śrubę z dołu gaźnika i płynęło paliwo,także gaźniki pełne

iskra też jest,bo sprawdzałem takim pizdzikiem co na kable sie zakłada.

Jak się nie zbierała woda było to samo

zdjąłem pokrywę wydechu i na tłokach z boku widać że puchły,mają zarysowania których nie było,dziwne jest to bo sam silnik jest po zgaśnięciu letni,a pokrywa i blok od wydechu zimny,a może były zdrowo spuchnięte wcześniej i teraz wystarczy lekko podnieść temp i puchną,nie wiem jak jest z tłokami po przegrzaniu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrywke? niema,jest jeden niebieski kabel idzie z modułu zapłonowego powinien iść do termika a z termika do czujki w głowicy,niestety kończy się w listwie przykręcony i odpowiednika niema.

zrobię mu jutro chrapy do łapania wody,w miarę wzrostu prędkości pompa dostanie wódę pod większym cisnieniem,może to te spaliny pchają powrotem w układ,woda niezależnie jakie obroty wypływa takim samym ciśnieniem i ilością

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro spróbuje ,jest tak że jak zaczyna puchnąć i w pore  odpuszcze gaz to chodzi i dalej

 

może być przyczyną że stopa prawdopodobnie jest od 70hp,wirnik pompy wody jest o 11mm niższy niż 85hp,choć mechanik mówił mi że niema znaczenia

                                                                                                jak wirnik jest o 11 mm nizszy ? Cala pompa jest nizej czy wirnik w korpusie jest nizszy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety po rozebraniu silnika okazało się że "rarytas"jakich mało,tłoki w miejscach gdzie niby puchły wyszlifowane szlifierką kątową,tony sylikonu w środku,blok po prześwietleniu okazał się złomem,był tak zakatowany że odeszły tuleje i odkształcając się zacierały tłoki,rodzynek idzie na złom,resztę części posprzedaje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety po rozebraniu silnika okazało się że "rarytas"jakich mało,tłoki w miejscach gdzie niby puchły wyszlifowane szlifierką kątową,tony sylikonu w środku,blok po prześwietleniu okazał się złomem,był tak zakatowany że odeszły tuleje i odkształcając się zacierały tłoki,rodzynek idzie na złom,resztę części posprzedaje

Pokaż fotki jak to wyglądało  ???

Bo wychodzi na to że wszystkie  chrysler i force mają ten sam problem  :(

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...