Dawid1989 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Witam mam problem z honda bf 90 kręci się do 4200tys i odcina tak jak by brakowało paliwa lub coś ja blokowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Hejka a wiec po 1 przywitaj się w powitalni. Powiedz coś więcej czy silnik na gaźniku czy na wtrysku? rozumiem że to już czterosuw? Kupiłeś go niedawno czy masz już i pływałeś na nim a objaw pojawił się np. po zimie? z jaką łodzią on jest (długość i mniejwiecej waga oraz podaj skok śruby) im więcej info napiszesz tym lepiej pomożemy tobie zdiagnozować. Jaki masz licznik? może jest on źle skalibrowany? i pokazuje wartość niższą niż powinien a silnik porostu kreci ponad 6 tyś i odcina. jaką masz prędkość w momencie gdy silnik robi "odcięcie"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1989 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Silnik z 2006 roku gaźnik oczywiście 4sow zegary oryginalne hondy, silnik kupiłem rok temu, nie mam pojęcia jak chodził wcześniej, po zamontowaniu na łodzi osiąga prędkość 30km/h obroty 4200tys śruba 14x11 Berliner capri waga około tony chyba, silnik sprawdzany też w beczce bez śruby z włączonym biegiem i też 4200tys i zaczyna się dlawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Spróbuj jeszcze dopompować paliwo gruszką podczas gdy Maneta jest na full może być to pompka paliwa mało wydajna. natomiast trochę dziwne bo bez śruby powinno się jednak wkręcić wyżej trochę. Prędkość łodzi potwierdza twoje obroty wg wzoru wyszło ~`30km/h z 10% poślizgiem więc teoretycznie obrotomierz dobrze pokazuje o ile twoja przekładnia to 2,07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1989 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Pompowalismy gruszką nic to nie dawalo,cały czas to samo 4200tys i go dlawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kimtop Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Może poprzedni właściciel wymienił dysze w gaźnikach na mniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Sprawdź czujnik włączenia biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 śruba. sądze ze problem lezy w śrubie http://www.permatech.pl/e-sklep/i7,dobor-sruby-napedowej.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Jeśli nie ma błędu i śruba ma faktycznie skok 11cali, to powinien ją przekręcac. To mały skok na tak mocny motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 .... o ile twoja przekładnia to 2,07... 2,3:1 takie przełożenie ma BF90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1989 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Właśnie nie wiem czy niema błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Przecież bez śruby też kręci do 4200obr/min! Może przebicie na WN? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Właśnie nie wiem czy niema błędu Chodzi mi o to czy podałeś poprawny rozmiar śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Hejka. Ktos do mnie napisal z adresu admin@forum-motorowodne.pl na ktorego nie moge odpowiedzieć nie wiem czy to ty Musti? Zacytuje może i odrazu dam odpowiedź "Jaki to wzór na obliczenie prędkości? To ile w teorii taka 4,8x1,85poleci na 50hp? " Nie ma wzoru na prędkość lodzi z danym silnikiem tylko na prędkość jaka teoretycznie mozna osiagnac przy danych obrotach silnika z dana śruba ja podalem tutaj z tzw uslizgiem 10%. A to czy silnik da radę z udka czy tez nie to zalezy glownie od jej wagi i stanu silnika. Z naszego formu gdzies kiedys wyczytalem ze powinno sie przyjąć waga lodzi /10 i wyjdzie ile kuca powinno być by udka wchodzila w ślizg. Ale to tylko teoria i mowimy o lodziach ktore maja wchodzic w ślizg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1989 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Tak dokładnie taki rozmiar 14x11 taki mi podali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Strasznie mały skok, s co za tym idzie silnik powinien z łatwością przekroczyć maksymalne obroty. Śruba nie ma związku z opisanym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.