Skocz do zawartości

Jak go wyregulować potrzebny fachman Johnson 15 hp 4t 2004


malywelder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Te plamy to na pewno benzyna?

Jeżeli podejrzewasz za wysoką dawkę paliwa ( automat,,ssania" też może mieć w tym swój udział) to zdejmij złączkę paliwową z silnika i niech popracuje na wolnych obrotach. Jeżeli pod koniec pracy wolne obroty się uspokoją i wyrównają to przyczyny trzeba szukać w układzie paliwowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak wyżej napisałem gaźnik wstępnie wyregulowany (wstępnie) pływak ustawiłem tak jak mówi serwis do tego motoru 13.5 mam +-2 w instrukcji nie ma podanej ilości obrotów śruby składu mieszanki więc metodą prób i błędów narazie pływałem krótko na mocy i prędkości nie stracił na GPS zawsze płynoł 40 i teraz też tak jest będę obserwował zachowanie i kolor świec po długim płynięciu być może będzie mieszanka zbyt uboga i będę musiał odkręcić jeszcze trochę może uda mi się wstawić niedługo film z pracy silnika i płynięcia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W twoim df4 wykręcając śrubę składu mieszanki zwiekszasz dawkę paliwa czy powietrza w tym gaźniku wykręcając wzbogacasz mieszankę w paliwo nie w powietrze dlatego gdy wykręcam ja o dwa dwa i pół obrotu np zaczyna go przelewać niedługo wstawię film dziś pływałem i ustawiłem o nie cały jeden obrót
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor prawie właściwy. Trochę za bogato z paliwem . Może pływaczek nie tak (za wysoko) lub  termostat nie trzyma zalecanej temperatury.

Polecane przez kolegów instrukcje regulacji dotyczą pracy silnika na wolnych obrotach. Ta regulacja nie ma już wpływu przy minimalnie odkręconej przepustnicy na skład mieszanki .

Najlepszego w Nowym Roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor prawie właściwy. Trochę za bogato z paliwem . Może pływaczek nie tak (za wysoko) lub  termostat nie trzyma zalecanej temperatury.

Polecane przez kolegów instrukcje regulacji dotyczą pracy silnika na wolnych obrotach. Ta regulacja nie ma już wpływu przy minimalnie odkręconej przepustnicy na skład mieszanki .

Najlepszego w Nowym Roku.

. Wie pan co zerknołem z ciekawości do gniazda gdzie powinien znajdować się termostat i tu zaskoczenie nie ma go wcale poprzedni właściciel widocznie usunoł nie wiem dla czego teraz pytanie jaki wpływ ma brak termostatu na silnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...