Skocz do zawartości

Jak kupować, regulować, montować silnik


Adam szkutnikamator
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tomasz Lis napisał 3 artykuły o silnikach:

1. Jak kupować silnik zaburtowy

http://szkutnikamator.pl/patenty-i-porady/kupowanie-silnika-zaburtowego-jak-sie-nie-wpuscic-w-maliny

2. Jak regulować silnik zaburtowy

http://szkutnikamator.pl/patenty-i-porady/teraz-jest-czas-na-przygotowanie-uzywanego-silnika-do-niezawodnej-pracy-w-warunkach-morskich

3. Jak montować silniki zaburtowy

http://szkutnikamator.pl/patenty-i-porady/gdzie-i-jak-zamontowac-silnik-benzynowy-na-malym-jachcie-baltyckim

 

Zapraszam Was do poczytania bo ciekawe rzeczy Pan Tomasz opisał.

 

Całość jest w kontekście jachtu na morzu ale wiele ciekawych rzeczy można się dowiedzieć.

Pozdrówki

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkich zapaleńców którzy będą ściśle stosować się do wszystkich rad zawartych w artykule (moim zdaniem bezcennych) uspokajam że jeśli nie da się pociągnąć za linkę rozruchową na wrzuconym biegu to najprawdopodobniej ma on zabezpieczenie przed wypadnięciem za rufę jednostki przy rozruchu na biegu  ;D. Trzeba poradzić sobie jakoś inaczej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

Czytałem artykuł jak kupowac silnik UŻYWANY!

ten kto pisał to chyba nie jest świadomy ze pisze o kupnie silnika UŻYWANEGO.

jesli radzi ludziom by urządzac takie laboratorium na silniku używanym to miesza ludziomw głowie.

najczesciej 80% silników to motorki  o wartosci 1/3% wartosci nowego silnika.

zgodze sie ze są przekręty ale nie kazdy sprzedający silnik to krętacz i naciągacz.

takie laboratorium mozna urządzac na sprzecie o wartosci 80% nowego silnika.

 

gdybym sprzedawał swój silnik za cene jego wartosci rzeczywistej i ktos by osłuchiwał spalanie stetoskopem to POGONIŁBYM JAK PSA do salonu z silnikami NOWYMI

 

a następne mieszanie w głowie  w art o regulacji silnika.

 

1. jesli cylinder ma ryski(nie mówie o rysach) to nalezy zrobic zabieg HONOWANIA CYLINDRA

2.siece lotnicze? na 2 lub 4 elektrody.

Świece dobiera sie do rodzaju zapłonu i ŚWIECE SĄ DEDYKOWANE DO TYPU ZAPŁONU, W ZALEZNOSCI CZY TO ZAPŁON CDI CZY TRADYCYJNY MECHANICZNY(CEKA KONENSARO PRZERYWACZ)

 

PO TYCH NIEDORZECZNOSCIACH DAŁEM LUZ Z ARTYKUŁEM.Nie mieszajmy w głowach bo mozna ludzi w kałabanie wciągnąc.

koszt saplonego modułu CDI to 500zł, spalona cewka zapłonowa to 200zł,  cewka ładowania to to tez ok 200zł.

jesli piszący ten artykuł pokrywa koszty wymiany tych elementów to spoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, ze ja dopiero dzisiaj przeczytałem cały artykuł o sprawdzeniu sprzętu. Ja takich ludzi nazywam zboczeńcami technicznymi... :-[ gość trochę przegiął... :o

 

Ja swojego wysłużonego Evina sprzedałem przez telefon i maila. Kilka fotek, filmik z pływania - kupującemu nie chciało/opłacało się jechać robić oględzin - przysłał kuriera i chyba pływa do dziś bo reklamacji nie miałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...