tomkap Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Jakie macie ciśnienie sprężania w swoich silnikach 2 suwowych? Pierwsza wiadomośc z polskiego netu mówi że nie moze byc mnijsze niz 7-8bar zaś na zagranicznych stronach znalazłem że dobre silniki na ogół mają kompresję 75 do 85 psi. Wszelkie odczyty poniżej 70 psi są uważane za niska kompresje. 70PSI to nie całe 5 BAR 80PSI to mniej 6BAR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 ja mailem w yamie 9bar.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 z własnego doswiadczenia: <60psi silnik pali na ssaniu jedynie, trudnosci z uruchomieniem, nie trzyma wolnych obrotów od 60 80 paliale wolno obroty sa słąbe od 80-120 i wiecej to wszystko jest ok moje 2 cylindrowe miały na ogół 0d 100-125 psi na cylinder i chodziły ok, paliły od szarpniecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Poniżej 8bar /115 PSI kapitalka się należy. ,,dobre silniki na ogół mają kompresję 75 do 85 psi" ???? 175-185PSI (12-14bar) chyba tak powinno być w przypadku DOBRYCH silników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Poniżej 8bar /115 PSI kapitalka się należy. ,,dobre silniki na ogół mają kompresję 75 do 85 psi" ???? 175-185PSI (12-14bar) chyba tak powinno być w przypadku DOBRYCH silników w 4sówie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkap Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 No właśnie. Nie którzy mierząc ciśnienie, nie zdają sobie sprawy że dla silników 2 suwowych jest ono inne niż dla 4 suwów. Mało tego zależy też od modelu i wieku danej konstrukcji. Stąd zapewne dane jakie znalazłem odnośnie starych 2 suwów, a tych nawet jeszcze z lat 70 pływa całkiem sporo, z uwagi na niską cenę rynkową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 No właśnie. Nie którzy mierząc ciśnienie, nie zdają sobie sprawy ... Tak z pierwszej z brzegu serwisówki Yamahy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Argi Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 No właśnie. Nie którzy mierząc ciśnienie, nie zdają sobie sprawy że dla silników 2 suwowych jest ono inne niż dla 4 suwów. Mało tego zależy też od modelu i wieku danej konstrukcji. Stąd zapewne dane jakie znalazłem odnośnie starych 2 suwów, a tych nawet jeszcze z lat 70 pływa całkiem sporo, z uwagi na niską cenę rynkową. Nawet dla bardzo starych dwusuwów z lat 70-tych serwisówki podają "... nie mniej niż 100psi...". Nie ma żadnej różnicy między dwu, a czterosuwem. Rożnica w ciśnieniu pojawi się wtedy, gdy producent postanowi wypuścić jednostkę bardziej wysiloną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Nawet te 100PSI/7bar to już podejrzana sprawa i trzeba by było sprawdzić jak powinno być w nowym, takim samym motorku. Pisząc ,,DOBRY" miałem na myśli silnik ,,podrasowany" a nie sprawny w 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.