Podmiejski Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 W silnikach mam dwa typy mechanizmu "zabezpieczenia" silnika w trakcie podnoszenia. W jednym - starszym - chcąc podniesć silnik do góry muszę go podniesć i sam się zaczepia w górnym położeniu ( na płytką wodę i całkiem podniesiony) Do opuszczenia jeden ruch dźwigienką; opuszczam i wszystko wraca do normy. W tym mechaniźmie po wrzuceniu wstecznego następuje blokowanie uniesienia silnika W innym silniku (Tohatsu) mam takie rozwiązanie jak np w Johnsonach: dźwigienka którą się przekłada: podnosisz; przekładasz żeby opuscić; znów przekładasz bo jak tak zostanie to kolumna jest spięta na sztywno z pawężą... No jakby więcej roboty...a silniki nowszej generacji. Czym się różnią oba rozwiązania praktycznie? Na co takie patenty? Jakies "wyższosci" jednego systemu nad drugim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.