Skocz do zawartości

Jakos nie potrafię zdefiniować tematu...


Podmiejski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W silnikach mam dwa typy mechanizmu "zabezpieczenia" silnika w trakcie podnoszenia.

W jednym - starszym - chcąc podniesć silnik do góry muszę go podniesć i sam się zaczepia w górnym położeniu ( na płytką wodę i całkiem podniesiony)

Do opuszczenia jeden ruch dźwigienką; opuszczam i wszystko wraca do normy.

W tym mechaniźmie po wrzuceniu wstecznego następuje blokowanie uniesienia silnika

W innym silniku (Tohatsu) mam takie rozwiązanie jak np w Johnsonach: dźwigienka którą się przekłada: podnosisz; przekładasz żeby opuscić; znów przekładasz bo jak tak zostanie to kolumna jest spięta na sztywno z pawężą...

No jakby więcej roboty...a silniki nowszej generacji.

Czym się różnią oba rozwiązania praktycznie?

Na co takie patenty?

Jakies "wyższosci" jednego systemu nad drugim?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...