Skocz do zawartości

Mrowienie na rumplu. Wał do prostowania, czy tak ma być?


Pavvel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na luzie pokręć śrubą i zmierz  najmniejszą odległość każdego płata od płyty antykawitacyjnej.

 

Jak któraś będzie odstawać to śruba do poprawy (i w nowych/tańszych się zdarza) lub wałek na który nasadzasz śrubę.

 

Jak powyższe będzie OK to wtedy bym myslał o silniku :(

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie łopatki mają taki sam promień.

Poduszki gumowe luźne nie są. Właściwie są sztywne, nie czuję ich uginania przy obsłudze silnika.

Mrowienie wyczuwalne na rumplu ma częstotliwość znacznie większą niż obroty śruby. Dlatego zastanawiam się czy to niewyważony wał korbowy. Nie mam doświadczenia w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...