Pavvel Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Ahoj Sternicy, mam silnik suzuki DT15 (dwusuw) i gdy płynę na wyższych obrotach to na rumplu czuć nieprzyjemne drgania, mrowienie. Czy to normalne zjawisko, czy może wał korbowy wymaga centrowania/osiowania/prostowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 A może to tylko śruba jest trochę walnięta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavvel Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Śruba praktycznie nowa. Żadnych deformacji, ani ubytków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Na luzie pokręć śrubą i zmierz najmniejszą odległość każdego płata od płyty antykawitacyjnej. Jak któraś będzie odstawać to śruba do poprawy (i w nowych/tańszych się zdarza) lub wałek na który nasadzasz śrubę. Jak powyższe będzie OK to wtedy bym myslał o silniku :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Poduszki i inne elementy gumowe posprawdzaj. Silnik przecież nie wisi na sztywno a jak cos wybite to i może wibrować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavvel Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Wszystkie łopatki mają taki sam promień. Poduszki gumowe luźne nie są. Właściwie są sztywne, nie czuję ich uginania przy obsłudze silnika. Mrowienie wyczuwalne na rumplu ma częstotliwość znacznie większą niż obroty śruby. Dlatego zastanawiam się czy to niewyważony wał korbowy. Nie mam doświadczenia w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz Balcerzak Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Podnieś obroty silnika na luzie i zobacz czy mrowi ,póżniej na biegu i będziesz wiedział czy przyczyna leży w silniku czy poza nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Inaczej Tak było od początku czy nagle się jakos zmieniło? Bo może zwyczajnie "ten typ już tak ma" i tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Słuszne pytanie kolegi wyżej... Nie czekając na odpowiedź dodam,ze dwusuwy to generalnie na wolnych i niskich obrotach nie mają ŻADNEJ kultury pracy,im mniej cylindrów tym gorzej,takze nie spodziewałbym sie tutaj miękkiej pracy,chyba że na WOT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.