Skocz do zawartości

Naprawa silnika Mercury!


MrZibi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No żesz ku.wa >:(

Zastanawiam się w jaki sposób serwisy motorowodne otrzymują autoryzację

na naprawę silników Mercury i od kogo???? - PARKER Poland?????

Potrzebuję naprawić trym w silniku, a konkretnie wymienić uszczelniacze.

Czyli potrzebne jest rozebranie (rozkręcenie) siłownika.

Namierzyłem serwis który chciał to zrobić. Przyjechali ze śrubokrętem obcążkami

i dobrymi chęciami. Rozkręcili trym ale siłownika już nie mogli bo nie mieli klucza,

takiego jak do diaksa ale większego. Mechanicy z troską powiedzieli, że gdyby cały trym w komplecie

znalazł się u nich w warsztacie to coś mogliby poradzić. Pewnie młotek i pobijak ;D

A czy części macie, zapytałem. Do Yamahy mamy a Mercurego nie!

Oczywiście w Parkerze też nie ma uszczelniaczy ani zestawu naprawczego.

Dodam, że te komponenty występują w silnikach od 135KM aż do 300KM

więc nie jest to jakieś indywidualne zapotrzebowanie.

Reasumując;

żaden serwis w Warszawie nie ma klucza do rozkręcenie siłownika trymu,

żaden serwis w Warszawie nie ma testera do silników Mercury.

Wnoszę, że silniki z zaawansowaną elektroniką są naprawiane tak jak kiedyś Syrenki i Fiaty.

Oko, ucho "fachowca" i młotek  ;D ;D ;D

Polska to jednak zacofany kraj :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

    Zibi ,że tak powiem Ameryki nie odkryłeś, kilka lat temu miałem ten sam problem ze swoim silnikiem i też z trymem.

Wtedy "mój" serwis też nie miał oryginalnego klucza ,a chłopaki pracowali na własnoręcznie wykonanym.

O oringach tez trzeba zapomnieć, nie maja ich po dzień dzisiejszy na tzw. półce, ja poprosiłem kumpla i On mi to zakupił na boats.net'cie .

    Kilka lat temu szukałem po necie klucza do trymu ,oczywiście są bo za wielką wodą wszystko jest i w innych cenach niż u nas w Europie, ale nie kupiłem . W tym roku wymieniałem uszczelniacze , wymontowałem trym i zawiozłem do serwisu. Naprawa trwała 5 dni a koszt to 500zł, oczywiście części były moje, Oni dali tylko robociznę .

Drobne naprawy a do takich zaliczam właśnie wymianę oringów uszczelniających chyba trzeba wykonywać we własnym zakresie,

ale masz rację kurwica człowieka ogarnia jak patrzy na wszechobecną indolencję .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie tylko w stolicy są pseudo fachowcy.

Dla osłody powiem, że elementy do magistrali Smart Craft również

niedostępne w Polsce dotarły z Belgii w ciągu trzech dni.  8)

 

A może Kolega "andretoja" podpowie Firmie Parker aby zrobili audyt

w autoryzowanych serwisach i zmusili ich do posiadania właściwych

narzędzi, właściwej wiedzy lub odebrali autoryzację.

Chodzi o te serwisy które Parker poleca jako mogące sprzedać detalicznie części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...