Skocz do zawartości

Regulacja gaźników


milo78
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM ;D

Mam następne pytania dotyczące mojego silnika Mariner 40

1. Na zdjęciu widoczne gaźniki która śruba służy do regulacji mieszanki a która powietrza?

2. Czy można podłączyć zegary Vacu do ustawienia podciśnienia?

3. Gdzie ustawia się wolne obroty w tym silniku.?

Dziękuję i Pozdrawiam. ;)

P1010028.thumb.jpg.f1a27a993fe8cc4b32b0b0b4f6f05996.jpg

P1010033.thumb.jpg.63840d04c4f723cbbb6cb7ba720ed42e.jpg

P1010010.jpg.484a8ddbef7706e1e6d2ef144c4ca9ea.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego, do regulacji gazników w takich silnikach służy takie specialne "zabytkowe już uchądzenie" http://mgaguru.com/mgtech/carbs/cb135.htm (nie do dostania praktycznie) ja zdobyłem to od 80latka który kiedyś używał tego na co dzień  zakłada sie to na dolot do gaznika przysłania zasysane powietrze urządonko to ma szklaną rurkę z koralikiem która pokazuje ci poziom zasysanego powietrza synchronizujesz sobie oba gazniki za pomocą tego urządzenia a wolne obroty już na ucho sie ustawia, poziom paliwa i mieszankę ustawiasz z serwisówki ale zależy od modelu bo w wielu gaznikach nie ma takiej regulacji tylko wolne obroty 

w zeszłym roku walczyłem z brata mercurm 3 cyl 3 gaz. ale poszło jak po maśle, teraz silnik mruczy ze aż miło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...