Skocz do zawartości

Sea-Doo Challenger 1800 zmiana silnika Rotaxa i napędu na Mercruiser + zetka


slon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę krótki ten kadłub do montowania silnika z zetką. Start łodzi może być ,,hadcoro'wy". Robiliśmy kiedyś kombinacje z silnikiem zaburtowym 225Hp. Zabawa przednia ale ryzykowna. Projekt upadł. Odrzut wodny inaczej działa. Inny jest układ siły ,,popychającej" kadłub. Rozmieszczenie masy napędu też ma duże znaczenie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...