konradk Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Johnson 40 EFI, po osiagnieciu okolo 5500 obrotow silnik schodzi w dól z obrotami, do okolo 3000, plus minus.Nie gasnie tylko schodzi z obrotow.Ktos tam mi powiedzial ze to normalne bo to zabezpieczenie przez przeciazeniem obrotami....Szczerze mowiac nie trafia to do mnie...Bo plywajac musze scisle pilnowac obrotow popychajac manetke co do milimetra zeby nie przekroczyc owych 5500....bo nagle spadek i juz po slizgu....ktos sie spotkal z czyms takim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 trzeba sprawdzić pompę paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Zabezpieczenia są ustawione wyżej ok. 6tys, wiec to raczej inna przyczyna. Tryb awaryjny zresztą chyba schodzi jeszcze niżej z obrotami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradk Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Zabezpieczenia są ustawione wyżej ok. 6tys, wiec to raczej inna przyczyna. Tryb awaryjny zresztą chyba schodzi jeszcze niżej z obrotami. No wlasnie pare razy podczas tego zjazdu w dól - byc moze nawet ponizej 3tysiecy, nie pamietam juz tak dokladnie, zapalala sie kontrolka check engine. Po wyjeciu kluczyka ze stacyjki i ponownym uruchomieniu kontrolka gasla. Aha i jeszzce jedno, czasami przy gwaltownym dawaniu maneta do przodu dzieje sie to samo , przy obrotach nawet ponizej 5000, ale 5500 to nie chce przekroczyc wogole..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Jeśli pojawia się alarm to coś jest nie tak, albo olej albo przegrzanie silnika (o ile czujniki są sprawne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradk Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Alarm pojawia sie tylko na kontrolce ''check engine'' , kontrolki od oleju i temperatury nie aktywuja sie. Chlodzenie ok, olej ok.Czytalem troche na zagranicznych forach tam sugeruja problemy z linia paliwowa, niby ze silnik moze zasysac gdzies powietrze..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Sprawdź całą linię paliwową i odpowietrzenie zbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Podłącz pod kompa suzuki i zarejestruj parametry podczas pracy. Wyjdzie czego ma za dużo a czego mu brakuje. Może TPS się przetarł i pracuje skokowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradk Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Zmieniłem linie paliwową na nowa, nowe podłaczenia, nowa grucha - poprzednia kupiona w ''renomowanym sklepie zeglarskim'' okazała sie tandetna chińszczyzna, lekko podsysała na króćcu wchodzącym w gume a dodatkowo zaworki w srodku pompowały w kazda strone tylko nie własciwą.... Silniczek pieknie teraz chodzi, na ribie 6metrów przy 5500rpm osiagam lekko ponad 20 węzłów.Spalanie też przyzwoite, przy lekko zafalowanym morzu (były białe grzywki tu i tam) spaliłem 25 litrów na trasie 30 Mm.Biorąc pod uwage że pływam tylko po morzu i srednio na dzień pływania robie 30 - 50 Mm, jestem bardzo zadowolony z tego wyniku ok. 0.8 litra na Mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.