Autor Wątek: Silnikowe NOWOŚCI  (Przeczytany 49998 razy)

Listopad 15, 2017, 15:04:02
Odpowiedź #165
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 1180
  • Morski Sternik Motorowodny
    • Lublin
  • Akwen: Wody lokalne
ehh zeby przez tą dietę nie było jak nowe crossówki,ze sie w nich wszystko sypie,bo takie cienkie...  ???
Był Łuk + Wichr 30
Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2015
Jest Seadoo Spark 2up 60HP+ 2017

Listopad 15, 2017, 23:09:10
Odpowiedź #166
  • *****
  • Wiadomości: 2479
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Chyba jednak świat idzie w stronę oszczędności/taniości itp/itd.

"Hondziarze" wierzyli, że Honda pracuje nad wolnossącymi silnkami bez zmniejszania pojemnosci (gdzie inni dawno poszłi w małe pojemności) a tu Civic 1.0, Topowa wersja CRV 1.6 disel na PL.

Ciekaw jestem jak w "marine" czy też kurs jest na tańsze wykonanie aby więcej zarobić ??
Ponoć w nowych G2 Evina wszystkie kabelki są znacznie delikatniejsze od tych co były w aktualnych Etecach.

Może są z "czarodziejskiej" miedzi monokrystalicznej w super zolacjach a może jednak oszczędzono na czym się da co użytkownik i tak nie widzi ...

Byłoby to smutne gdyby silniki marine dołączyły do dużej rzeszy produktów mających wytrzymać do konca gwarancji tylko.
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Listopad 16, 2017, 21:16:16
Odpowiedź #167
  • *****
  • Wiadomości: 2479
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Czy to coś ma CE ??



http://www.coxmarine.com/en/

Taki Merkury 175 disel nie ma i nie można go użyć do prywatnych celów w EU bodajże.
Ciekawe jak to jest z tą konstrukcją rodem z UK

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

WOW Serwis co 1200 godzin :O

Cytuj
A tough build and the reduced number of parts mean longer service intervals of around 1,200 hours and zero downtime in between.

I chyba spełniają normy:

Cytuj
Which means it is designed to be compliant with the toughest emissions standards in the world including IMO, EPA and EU emissions levels.
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2017, 21:24:00 wysłana przez ogorek »
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Listopad 26, 2017, 08:47:29
Odpowiedź #168
  • *****
  • Wiadomości: 2479
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Było już to zdjęcie ?? Nowe Suzuki 350 KM

RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Listopad 26, 2017, 09:22:15
Odpowiedź #169
  • *****
  • Wiadomości: 834
  • Sternik motorowodny, SRC-DSC, płetwonurek CMAS**
    • Warszawa/Marki
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Coś dla tych, co mają z dieslem ciągnik, jest gdzie opróżnić zbiornik łódki, nie trzeba za bezcen paliwa sprzedawać przed trasą :-) No i ciekawe czy addblue trzeba dolewać?

pzdr
Łódka już pływa, pozostało dopracować audio.

Listopad 26, 2017, 17:46:21
Odpowiedź #170
  • *****
  • Wiadomości: 2479
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
elektryczny jet  Zodiac pod marką AVON z Torqeedo



RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Styczeń 04, 2018, 17:52:02
Odpowiedź #171
  • *****
  • Wiadomości: 2479
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie

Styczeń 05, 2018, 10:51:02
Odpowiedź #172
  • ***
  • Wiadomości: 126
  • Sternik Motorowodny
    • Kraków
  • Akwen: Adriatyk
Zaburtowy turbodiesel NEANDER Dtorque 111 - 50hp
Nazwa od momentu obrotowego 111 (2-3.000U/min). Waga 175kg.

https://www.neander-dtorque.com/


Zgadnijcie ile kosztuje taki silnik?
...
...
....
......
ok 35.000EUR. (!)

W Boote Magazine 01/2018 testowali 7m łódkę z dwoma takimi (na pawęży 100hp i 70k EUR..). Wnioski - bardzo pozytywne.
Tylko koszt: oszczędności vs benzynowe zwrócą się po ok. 2.600h.
To silniki wyłacznie dla profesjonalnych zastosowań.   




S530 + Honda BF100