Autor Wątek: Silnikowe NOWOŚCI  (Przeczytany 52998 razy)

Listopad 15, 2017, 15:04:02
Odpowiedź #165
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 1200
  • Morski Sternik Motorowodny
    • Lublin
  • Akwen: Wody lokalne
ehh zeby przez tą dietę nie było jak nowe crossówki,ze sie w nich wszystko sypie,bo takie cienkie...  ???
Był Łuk + Wichr 30
Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2015
Jest Seadoo Spark 2up 60HP+ 2017

Listopad 15, 2017, 23:09:10
Odpowiedź #166
  • *****
  • Wiadomości: 2635
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Chyba jednak świat idzie w stronę oszczędności/taniości itp/itd.

"Hondziarze" wierzyli, że Honda pracuje nad wolnossącymi silnkami bez zmniejszania pojemnosci (gdzie inni dawno poszłi w małe pojemności) a tu Civic 1.0, Topowa wersja CRV 1.6 disel na PL.

Ciekaw jestem jak w "marine" czy też kurs jest na tańsze wykonanie aby więcej zarobić ??
Ponoć w nowych G2 Evina wszystkie kabelki są znacznie delikatniejsze od tych co były w aktualnych Etecach.

Może są z "czarodziejskiej" miedzi monokrystalicznej w super zolacjach a może jednak oszczędzono na czym się da co użytkownik i tak nie widzi ...

Byłoby to smutne gdyby silniki marine dołączyły do dużej rzeszy produktów mających wytrzymać do konca gwarancji tylko.
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Listopad 16, 2017, 21:16:16
Odpowiedź #167
  • *****
  • Wiadomości: 2635
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Czy to coś ma CE ??



http://www.coxmarine.com/en/

Taki Merkury 175 disel nie ma i nie można go użyć do prywatnych celów w EU bodajże.
Ciekawe jak to jest z tą konstrukcją rodem z UK

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

WOW Serwis co 1200 godzin :O

Cytuj
A tough build and the reduced number of parts mean longer service intervals of around 1,200 hours and zero downtime in between.

I chyba spełniają normy:

Cytuj
Which means it is designed to be compliant with the toughest emissions standards in the world including IMO, EPA and EU emissions levels.
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2017, 21:24:00 wysłana przez ogorek »
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Listopad 26, 2017, 08:47:29
Odpowiedź #168
  • *****
  • Wiadomości: 2635
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Było już to zdjęcie ?? Nowe Suzuki 350 KM

RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Listopad 26, 2017, 09:22:15
Odpowiedź #169
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Sternik motorowodny, SRC-DSC, płetwonurek CMAS**
    • Warszawa/Marki
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Coś dla tych, co mają z dieslem ciągnik, jest gdzie opróżnić zbiornik łódki, nie trzeba za bezcen paliwa sprzedawać przed trasą :-) No i ciekawe czy addblue trzeba dolewać?

pzdr
Łódka już pływa, pozostało dopracować audio.

Listopad 26, 2017, 17:46:21
Odpowiedź #170
  • *****
  • Wiadomości: 2635
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
elektryczny jet  Zodiac pod marką AVON z Torqeedo



RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Styczeń 04, 2018, 17:52:02
Odpowiedź #171
  • *****
  • Wiadomości: 2635
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie

Styczeń 05, 2018, 10:51:02
Odpowiedź #172
  • ***
  • Wiadomości: 139
  • Sternik Motorowodny
    • Kraków
  • Akwen: Adriatyk
Zaburtowy turbodiesel NEANDER Dtorque 111 - 50hp
Nazwa od momentu obrotowego 111 (2-3.000U/min). Waga 175kg.

https://www.neander-dtorque.com/


Zgadnijcie ile kosztuje taki silnik?
...
...
....
......
ok 35.000EUR. (!)

W Boote Magazine 01/2018 testowali 7m łódkę z dwoma takimi (na pawęży 100hp i 70k EUR..). Wnioski - bardzo pozytywne.
Tylko koszt: oszczędności vs benzynowe zwrócą się po ok. 2.600h.
To silniki wyłacznie dla profesjonalnych zastosowań.   




S530 + Honda BF100

Luty 06, 2018, 12:26:14
Odpowiedź #173
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5048
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Nowe Mercury 15 i 20KM.

więcej klik

Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Luty 13, 2018, 11:53:11
Odpowiedź #174
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5048
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Cytat: motorowy.com
Nowy silnik zaburtowy Suzuki DF325A zadebiutował w Düsseldorfie

Suzuki poszerza ofertę silników zaburtowych o nowy, innowacyjny model napędzany paliwem RON91. DF325A to pierwszy na świecie duży silnik zaburtowy do codziennego użytkowania osiągający moc ponad 300 KM, wymagający do napędzania benzyny klasy oktanowej RON 91.

Nowy DF325A łączy w sobie moc, siłę oraz ekonomiczność eksploatacji i legendarną już niezawodność - wszystko opakowane w atrakcyjny, nowoczesny projekt. Silnik powstał z myślą o wykorzystaniu go w codziennym użytkowaniu przez duże łodzie, na co pozwala zasilanie go za pomocą najpopularniejszej benzyny klasy oktanowej 91 RON.

Yasuharu Osawa, dyrektor generalny działu Global Marine & Power Products, Suzuki Motor Corporation, powiedział: "Najnowsze silniki zaburtowe o najwyższej specyfikacji i wysokiej mocy wymagają również paliwa o wysokiej liczbie oktanowej. A o ile się orientujemy, to nie ma innych silników zaburtowych rozwijających moc 300 koni mechanicznych, napędzanych paliwem RON 91, czyli najpowszechniejszym i najłatwiej dostępnym na niektórych kluczowych rynkach. To sprawia, że ​​DF325A jest bardzo atrakcyjnym silnikiem zaburtowym dla sektora komercyjnego. Jest też wyposażony w najnowocześniejsze technologie, które zapewnią najwyższy komfort użytkowania".

 

Główne cechy silnika Suzuki DF325A:

    Kompaktowa i lekka, czterosuwowa konstrukcja o pojemności 4390 cm3, o układzie cylindrów V6 i maksymalnej mocy 325 KM osiąganej na paliwie standardowym
    Unikatowe rozwiązanie Dual Prop System będące prawdziwą rewolucją w dziedzinie napędów dla jednostek pływających. Innowacyjna konstrukcja zakłada przeciwbieżne działanie dwóch śrub, co zapewnia większą „przyczepność” pod wodą, a także pozwala na opracowanie mniejszych i dużo bardziej hydrodynamicznych obudów przekładni. Dodatkowo eliminuje konieczność stosowania silników przeciwbieżnych w instalacjach wielosilnikowych.
    Całkowicie nowy system podwójnych wtryskiwaczy pozwalający na uzyskanie ogromnej precyzji dozowania, ulepszone rozpylenie dawki i poprawioną oszczędność paliwa.
    Zaawansowana technologicznie konstrukcja tłoków. Są one produkowane w technologii śrutowania, tworzącej na powierzchni tłoka liczne gładkie wgłębienia, które równomiernie rozprowadzają ciśnienie powstające podczas spalania mieszanki.
    Układ bezpośredniego wlotu powietrza i system podwójnych separatorów żaluzjowych wody Dual Louver System zapewniają bezpośredni przepływ powietrza, jednocześnie eliminując możliwość zassania wody, nawet w trudnych warunkach na wodzie.
    Dynamiczny, sportowy i innowacyjny wygląd.

O opracowaniu nowego silnika zaburtowego zdecydowało przekonanie Suzuki, że ważne jest dostarczanie motorowodniakom czegoś więcej niż tylko koni mechanicznych. Podczas gdy moc i prędkość są najistotniejszymi parametrami, dodatkowe cechy, jak wydajność, niezawodność i stabilność na tym najwyższym poziomie sprawiają, że DF325A jest pożądanym uzupełnieniem gamy najwyższej jakości czterosuwowych silników zaburtowych Suzuki.

DF325A będzie produkowany wyłącznie w zakładach w Japonii, a jego dystrybucja na rynki zagraniczne rozpocznie się wiosną 2018 r. W Polsce będzie dostępny już w połowie marca tego roku.

Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Luty 13, 2018, 14:32:17
Odpowiedź #175
  • Motorowodny Sternik Morski
  • *****
  • Wiadomości: 2204
    • Szczecin
  • Akwen: Wody lokalne
Tak mi się podoba ten silnik , że chyba kupię 3 szt. Co będzie jak zabraknie  go w sprzedaży  :D

Luty 16, 2018, 09:09:54
Odpowiedź #176
  • Kapitan Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 679
    • Moje królestwo
  • Akwen: Bałtyk
Wczoraj ruszyły targi  Miami International Boat Show 2018 jest kilka nowości z silników nowe Mercury wzbudziły duże zainteresowanie całkiem nowym wyglądem .
 https://www.mercurymarine.com/en/europe//outboard-motors/Fourstroke-V6-Outboard-Motor
Pozdrawiam Krzysztof B
www.el-marine.com
www.em-trak.pl

Luty 16, 2018, 10:15:39
Odpowiedź #177
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • ***
  • Wiadomości: 130
  • Akwen: Bałtyk
DARMAR 575 YAMAHA 115 KM-Kawa Ultra 300LX

Luty 16, 2018, 10:36:20
Odpowiedź #178
  • Kapitan Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 679
    • Moje królestwo
  • Akwen: Bałtyk

Luty 16, 2018, 11:20:25
Odpowiedź #179
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5048
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Fajne  ;D Same naj...   
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135