Autor Wątek: Silnikowe NOWOŚCI  (Przeczytany 62427 razy)

Luty 16, 2018, 15:43:39
Odpowiedź #180
  • *****
  • Wiadomości: 2977
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie

Maj 17, 2018, 11:55:51
Odpowiedź #181
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5482
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Zapowiedź nowej Yamahy 425  :o



Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Maj 17, 2018, 22:04:16
Odpowiedź #182
  • *****
  • Wiadomości: 2977
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Maj 18, 2018, 16:33:14
Odpowiedź #183
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5482
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Mercury nie odpuszcza   :P  V8, 4,6l

1. New 250 & 300-hp FourStroke


2. New 175-300-hp Pro XS


3. New 250- & 300-hp Verado


4. SeaPro

info: klik
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Maj 18, 2018, 22:24:33
Odpowiedź #184
  • *****
  • Wiadomości: 2977
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Czy tylko mi kojarzą się trochę z wyglądem Evinrude G2 ??

A może mi wszystko z Evinem się kojarzy.

@Miki ale w offtopicu narzekałeś na Mercurego ? Jakiś link dawałaś do ludzi żalących się ...
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Maj 19, 2018, 07:00:37
Odpowiedź #185
,,...@Miki ale w offtopicu narzekałeś na Mercurego ? Jakiś link dawałaś do ludzi żalących się ..." nie ja narzekałem tylko jankes .
Ale nie narzekanie było najważniejsze tylko prośba do Prezydenta USA  ;)
A skojarzenie z G2 też zauważyłem.

Czerwiec 07, 2018, 23:46:37
Odpowiedź #186
  • ****
  • Wiadomości: 497
    • Białystok
  • Akwen: WJM
dziś pływałem DF350A i DF100B...
100 jak 100 ale 350 fajnie pływa. tylko łódka była jakas taka do bani ;)
KAWASAKI ULTRA 150 2005
KAWASAKI ULTRA 150 2004
LARSON 226 2010

Lipiec 19, 2018, 11:36:11
Odpowiedź #187
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5482
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Czy to coś ma CE ??




Cytat: motorowy.com

Firma, która opracowała innowacyjny przyczepny silnik diesla, szykuje się do produkcji.

    Dostawca produktu

Cox Powertrain szykuje hale produkcyjną - wynajęta została hala o powierzchni 2600. m2 w Cecil Pashley Way, w pobliżu lotniska Shoreham. Hala jest odnawiana i przystosowywana do montażu silników. Produkcja rozpocznie się w 2019 roku, fabryka ma być gotowa do końca roku bieżącego.

Firma w obecnej chwili zatrudnia 70 osób, a do 2020 roku planuje zatrudnić jeszcze 78. Budowane są także kanały dystrybucji na światowych rynkach. W listopadzie 2018 roku ma być zaprezentowany działający, pełnoskalowy silnik.

Prezes firmy, Tim Routsis, chwali zarówno lokalizację - gdzie od 2007 roku trwają prace badawczo-rozwojowe, jak i współpracę z urzędami i instytucjami brytyjskimi, które mocno wspierają działalność innowacyjną.

Sam silnik ma być zbudowany w układzie V8 z przeciwstawnymi tłokami i centralnym wtryskiem. Nie jest to często stosowany układ, inżynierowie firmy jednak twierdzą, że dzięki temu uzyskają nadzwyczajną gęstość mocy, duży moment obrotowy i niskie zużycie paliwa.
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Sierpień 10, 2018, 11:55:16
Odpowiedź #188
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5482
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Na trwających targach WiW na wodzie można na żywo zobaczyć zaburtowego diesla.



Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Październik 24, 2018, 12:55:39
Odpowiedź #189
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5482
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Cytat: suzuki.pl
Nowości Suzuki na targach Genoa Boat Show

Podczas 58. edycji targów motorowodnych Genoa Boat Show Salone Nautico Suzuki zaprezentowało nowe produkty. W ofercie pojawią się multifunkcyjne ekrany pozwalające na obsługę wielu systemów na łodziach, gama silników w kolorze „cool white” oraz dwie nowe jednostki napędowe, oznaczone jako DF175A i DF150A.

58. targi Genoa International Boat Show, które odbyły się w dniach 20 – 25 września w Genui były doskonałą okazją do zaprezentowania nowości Suzuki Marine. Podczas konferencji prasowej Suzuki przedstawiło gamę nowych akcesoriów do 4-suwowych silników zaburtowych w postaci wielofunkcyjnych ekranów, paletę silników w kolorze „cool white” oraz dwa nowe modele z grupy High Performance - DF150A i DF175A.

Nowoczesny, multifunkcyjny ekran opracowany przez Suzuki, pozwala na obsługę wielu systemów na łodzi jednocześnie. Nowy wyświetlacz oferowany będzie w rozmiarach 7, 9, 12 i 16-cali, przy czym ostatni z nich jest największym ekranem, jaki jest obecnie oferowany przez producentów silników zaburtowych*.



Celem Suzuki podczas opracowywania nowych rozwiązań było zapewnienie najwyższego poziomu łączności pomiędzy sternikiem a łodzią i otaczającym go środowiskiem. To zadanie zostało osiągnięte dzięki integracji funkcjonalnych elementów, takich jak ploter nawigacyjny, radar, echosonda i stacje pogodowe oraz podłączeniu ich do internetu. Co więcej, nowy ekran daje sternikowi dostęp do wszystkich danych silnika lub silników Suzuki, dzięki czemu można łatwo i szybko sprawdzić ich parametry na czytelnym wyświetlaczu oraz skontrolować wydajność ich pracy. W przeciwieństwie do innych tego typu rozwiązań dostępnych na rynku, nowy wielofunkcyjny ekran Suzuki można skonfigurować tak, aby prezentował tylko dane silnika lub łączne informacje o silniku i środowisku.

Druga nowość zaprezentowana podczas 58. edycji wystawy „Salone Nautico” w Genui to odpowiedź Suzuki na rosnące zapotrzebowane użytkowników na silniki w białej kolorystyce. Japoński producent wprowadza do oferty kolor „cool white” w gamie silników Portable Fun, w szczególności DF6A, DF9.9B, DF15A oraz DF20A. Wraz z tymi nowościami, oferta białych silników zaburtowych Suzuki będzie obejmować modele od 6 do 350 KM i odpowiadać na szerokie zapotrzebowania i preferencje nabywców.



odczas konferencji prasowej w Geniu zaprezentowano także nowe silniki zaburtowe DF175A i DF150A. Nowe produkty niewątpliwie wzmocnią pozycję Suzuki w tym kluczowym dla marki segmencie.

Najnowsze, czterocylindrowe, rzędowe jednostki o pojemności 2,867 cm3 (znane już z wersji DF200A) cechują zaawansowane technologie i rozwiązania. Wysoki współczynnik kompresji 10.2:1 zapewnia świetny moment obrotowy już od niskich obrotów i generuje imponujące przyspieszenie. Unikalny dla Suzuki system spalania ubogich mieszanek Lean Burn pomaga wyraźnie ograniczyć zużycia paliwa przy każdej prędkości, a zwłaszcza podczas prędkości rejsowych. Układ pośrednich kanałów dolotowych Semi Direct Air Intake System dostarcza do komory silnika chłodniejsze powietrze. Czujnik O2 optymalizuje spalanie, podczas gdy czujnik spalania stukowego gwarantuje najwyższą niezawodność. Zastosowanie powyższych rozwiązań pozwoliło uzyskać znaczącą poprawę parametrów silników w porównaniu z rozwiązaniami konwencjonalnymi. Dla DF175A poprawiono wartość maksymalnego momentu obrotowego o 2,7% i jednocześnie obniżono zużycie paliwa o 14% w stosunku do DF175T, podczas gdy DF150A ma zwiększony maksymalny moment obrotowy nawet o 3,1% i oszczędność paliwa poprawioną o 7% w porównaniu do DF150T.



W celu ochrony silników przed awarią spowodowaną ewentualnym zassaniem paliwa zanieczyszczonego wodą instalowany jest system wykrywania wody w paliwie (Suzuki Water Detecting System). Inne rozwiązania zwiększające łatwość obsługi to Keyless Start System wykorzystujący zakodowany kluczyk w postaci breloka, pozwalający na uruchomienie silnika, gdy ten znajduje się w jego pobliżu. Zaletą sytemu Keyless Start jest lepsze zabezpieczenie silnika przed kradzieżą, gdyż nie zostanie on uruchomiony bez właściwego kodu przypisanego do kluczyka. Dostępny jest również Suzuki Troll Mode System, umożliwiający zmianę prędkości obrotowej co 50 obr./min. i dający możliwość precyzyjnej regulacji przy niskich prędkościach obrotowych silnika.

*wg badań wewnętrznych Suzuki przeprowadzonych we wrześniu 2018 r.
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135