Autor Wątek: Testy silników  (Przeczytany 42983 razy)

Marzec 03, 2017, 23:37:08
Odpowiedź #105
  • ***
  • Wiadomości: 102
  • Sternik Motorowodny
    • Kraków
  • Akwen: Adriatyk

Marzec 04, 2017, 12:55:08
Odpowiedź #106
  • *****
  • Wiadomości: 2359
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Jeden ze znajomych z branży motorowdnej z dużym doświadczeniem zapytany o to który silnik 150 KM lepszy - odpowiedzial kazdy dobry bo kzdy ma 150 KM ...

Tak więc wnioski, że OPTIMAX ma dobry dół i przyśpieszenie oraz max prędkość (to chyba 2-sów to nie dziwne) kosztem większego zużycia paliwa można było wysnuć bez testu. Honda jest chwalona za troszkę mniejsze zużycie ale (chyba) brak odejścia na dole.

Patrzę ostatnio na 7,4m RIB-y z Grecji i ten sam RIB z 225 Mercury, Honda i Evirude - najmniejsze zużycie "podróżne" wykazuje Honda. Ale to nie miarodajne bo rózni właściciele i jedni podróźują zawse w 3 osoby inni pojedyńczo.

Ciekawe jakby wypadły nowe 200 Evinrude G2 w powyższym porównaniu. Ponoć są bardziej oszczędne od poprzednich Evinrude.

>>>>>>>>>>>>>

Ja użyłem translatora google więc artykuł wygłada śmiesznie bo z kwiecistym opisem po Niemiecku sobie translator nie radzi:

Cytuj
Gdy Opti-Max , jednak prawdopodobnie konwertuje wszystkie benzyny w życie wokół, więc to zależy od wszystkich konkurentów pod względem szybkości. Z wartości zużycia na 50 i 60 km / h na dwóch uderzeń trzeba ukryć więcej niż przed czterema-uderzeń. Nawet panująca w całym zakresie prędkości poziomu hałasu można usłyszeć.

Ponieważ nie może nadążyć z tak wielu innych czterosuwów. Dodać do tego wspaniałe przyspieszenie, kiedy, jak można zbliżyć się z prędkością, żadna z pozostałych silników. Więc kto nadal myśli Zweitakter żadnego wyrafinowania i potrzebują dużo paliwa, co trzeba powiedzieć w tym momencie, to stało się w ostatnich latach bardzo dużo.

RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Kwiecień 27, 2017, 14:18:38
Odpowiedź #107
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4841
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Dla fanów Yamahy  :P

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VwVlAClS9Bg&feature=youtu.be[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lbtBR_69vmE[/youtube]
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Kwiecień 28, 2017, 07:49:06
Odpowiedź #108
  • Motorowodny Sternik Morski
  • *****
  • Wiadomości: 1737
  • odszedł na wieczną wachtę...
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Wniosek jest tylko jeden użyto dwóch różnych win  do testu Yamahy użyto taniego wina z dużą zawartością siarki a wiadomo nie od dzisiaj że produkty marynistyczne powinny być odsiarczone  :P.

Maj 02, 2017, 11:30:36
Odpowiedź #109
  • ***
  • Wiadomości: 228
    • Goleniów
  • Akwen: Wody lokalne
Film mi bardziej przypomina reklame Mercury bowiem na koniec od razu daja adres Mercurego a yamy nie.

Maj 02, 2017, 20:21:23
Odpowiedź #110
  • *****
  • Wiadomości: 2359
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Grek z którym (może) nawiążę współpracę i ktory wynajmuje RIB-y od 10 lat twierdzi, że na wynajem najlepiej Suza i Yama.
Prosty serwis, długowieczne, ekonomiczne.

Osoba wynajmujaca RIB-y w CRO też, że tylko Yama bo trwała, wytrzymuje duże przebiegi, tani serwis i częsci

Jak widać, nawet silniki "przegrane" w reklamach (ostatnio są reklamy Evin G2 kontra Yama) są chyba próba odbioru Yamie rynków chociażby wypożyczalni.

Grek dla siebie ma Evinrude ale na wynajem (dla klientów) wprost mówi, że woli Yamę bo boi się przy długim najmie, zę nie doleją oleju do zbiornika ... Klient raczej woli zatankować paliwo i nie wnikać w zbiorniki z olejem.
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Maj 03, 2017, 10:12:55
Odpowiedź #111
  • ****
  • Wiadomości: 410
    • Slinfold UK
  • Akwen: UK
Mercury 150 EFI a dla pracy zawodowej model Mercury 150 EFI SeaPro. Ten model ma dwa lata gwarancji przy dzialanosci zawodowej  czyli 2 years commercial warranty. Wynajem lodzi jest tez dzialalnoscia zawodowa
Pozdrawiam
Andre

Maj 03, 2017, 10:42:22
Odpowiedź #112
  • Motorowodny Sternik Morski
  • *****
  • Wiadomości: 1737
  • odszedł na wieczną wachtę...
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Ja mam już osiem lat Verado nigdy nie przekręciłem kluczyka lub wcisnąłem przycisku start dwa razy zawsze tylko raz.Silnik nie zarejestrował przez osiem lat ani jednego błędu co roku płynę do Mrzeżyna do kolegi który pozbył się już riba z dwoma Yamahami ale zawsze pyta jakie mam problemy z Verado bo to awaryjne silniki  :) to mnie bawi ba jak miał jeszcze riba to ciągle miał rozgrzebane siniki . No ale Verado Mercurego ogólnie awaryjne  :P. Nie widziałem silnika ośmio letniego pod czapką w takim stanie zero wycieków korozji po prostu idealny, nigdy go nie pryskałem żadnym środkiem konserwującym pod czapką.

Wrzesień 09, 2017, 21:11:29
Odpowiedź #113
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Gródek.
  • Akwen: WJM

Wrzesień 14, 2017, 20:57:51
Odpowiedź #114
  • ***
  • Wiadomości: 228
    • Goleniów
  • Akwen: Wody lokalne
Super test. Dziwi mnie spalanie suzuki który przy lean burn powinien mniej palić a tu zonk. Dziwi mnie pojemność MErcurego bowiem 115KM ma 2,1cm3 silnik chyba
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2017, 11:09:06 wysłana przez pawelpk »

Październik 09, 2017, 11:32:24
Odpowiedź #115
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4841
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Listopad 15, 2017, 14:20:41
Odpowiedź #116
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4841
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Testy silników 40KM - Boote Magazin
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135